کد خبر : 272536
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ - 21:16
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

احمد خاتمی: دشمنان برای انتخابات برنامه دارند / می‌خواهند ۱۱ اسفند را به رفراندوم علیه نظام اسلامی تبدیل کنند

سید احمد خاتمی تاکید کرد: توطئه آینده دشمنان این است که ۱۱ اسفند را به رفراندوم علیه نظامی اسلامی مبدل کنند، لذا باید هوشیار بود و با حضور در انتخابات به میهن و وطن خدمت کنیم، چون مساله حضور در انتخابات مساله اول ماست.

احمد خاتمی: دشمنان برای انتخابات برنامه دارند / می‌خواهند ۱۱ اسفند را به رفراندوم علیه نظام اسلامی تبدیل کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: در جریان اغتشاشات گذشته بدخواهان ناکام ماندند زیرا مردم به آنان جواب منفی دادند ولی توطئه‌ها ادامه دارد، دشمنان برای انتخابات برنامه دارند و می‌خواهند در فضای سرد و بی‌رمق برگزار شود.

امام جمعه موقت تهران، بیان داشت: حضرت زهرا(س) می‌دانست انتهای مسیری که می‌رود شهادت است پس آرام نداشت چون پیامبر اکرم(ص) این نوید را به او داده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بی بی دو عالم برای این‌که حربه را از دست دشمنان مولا بگیرد آرام نگرفت، از طرفی می‌خواست به پیروان پیامبر بفهماند در موضوع ولایت جای تقیه نیست و باید تا آخرین نفس مدافع ولایت بود.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) مسیر را نشان داد که ولی را تنها نگذارید، اما مردم مردم آن دوران حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند.

خاتمی به ولایت مداری مردم کشورمان اشاره کرد و عنوان داشت: مردم ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته سنگ تمام گذاشنند زیرا دین و ولایت را تنها نگذاشتند، در تمام عرصه‌ها خصوصا ۹ دی، جواب دادن به فتنه ۸۸، پایان دادن به اغتشاشات پائیز سال گذشته مردم آمدند و حضور موثر داشتند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در جریان اغتشاشات گذشته بدخواهان ناکام ماندند زیرا مردم به آنان جواب منفی دادند ولی توطئه‌ها ادامه دارد، دشمنان برای انتخابات برنامه دارند و می‌خواهند در فضای سرد و بی‌رمق برگزار شود.

وی تاکید کرد: توطئه آینده دشمنان این است که ۱۱ اسفند را به رفراندوم علیه نظام اسلامی مبدل کنند، لذا باید هوشیار بود و با حضور در انتخابات به میهن و وطن خدمت کنیم چون مساله حضور در انتخابات مساله اول ماست.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با حضور مردم باشکوه‌ترین انتخابات در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد لذا باید نماینده‌ای که شیفته خدمت، گره‌گشای کار مردم و انقلابی و خدوم باشد، انتخاب شود، انتخابات خبرگان هم بسیار با اهمیت است.

امام جمعه موقت تهران به غزه و اتفاقات تلخ آن اشاره و عنوان کرد: کودکان بی‌گناه را کشتند اما شعار ما این است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود، ام‌القرای جهان اسلام ایران است که از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: ما تا آخرین نفر، نفس و قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

اخبار مرتبط:
محمد مهاجری: آقای رئیسی۳۴ ماه از عمر دولت شما گذشته؛ انشاء خواندن مال روزهای تبلیغات بود
محمد مهاجری: آقای رئیسی۳۴ ماه از عمر دولت شما گذشته؛ انشاء خواندن مال روزهای تبلیغات بود

محمد مهاجری فعال اصولگرا به اظهارات روز گذشته رئیسی در جمع استانداران واکنش نشان داد.

ضرغامی: دولت و حاکمیت باید مردم را شاد کنند / بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم
ضرغامی: دولت و حاکمیت باید مردم را شاد کنند / بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.

وزارت بهداشت: رعایت حجاب در سهمیه داروخانه‌ها نقش خواهد داشت
وزارت بهداشت: رعایت حجاب در سهمیه داروخانه‌ها نقش خواهد داشت

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است