کد خبر : 272347
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - 15:52
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

فرمانده‌کل ارتش: حاضریم برای کمک به غزه برویم

فرمانده کل ارتش گفت: ما به داخل کشور و مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌ایم حاضریم به نزدیکی نوار غزه برویم و کمک‌های درمانی لازم را به مردم غزه ارائه کنیم.

فرمانده‌کل ارتش: حاضریم برای کمک به غزه برویم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی در ۷۵ سال عمر رژیم صهیونیستی بی‌سابقه بود و نتایج بسیار حائز اهمیتی داشت که کاملاً صحت و دقت صحبت رهبر انقلاب درباره این‌که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید تأیید کرد.

بخش هایی از اظهارات امیر موسوی را در ادامه می خوانید:

 

  • دشمن سالها تلاش می‌کرد موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود و بر همین اساس هم سیاست عادی‌سازی را در پیش گرفته بود اما این عملیات موضوع فلسطین را به موضوع تراز اول جهان اسلام و بلکه دنیا بدل کرد و امروز شاهد هستید حتی در برخی کشورهای اسلامی بعضاً پرشورتر از کشورهای اسلامی این موضوع دنبال می‌شود.
  • در این عملیات آثار اضمحلال رژیم کاملاً مشخص شده است و طی آن رژیم به زانو در آمد و همه شروط مقاومت را پذیرفت.
  • رژیم صهیونیستی و حامیان آن در برابر یکی از شاخه‌های مقاومت مستأصل شده‌اند و این امر یک بار دیگر قدرت محور مقاومت را به همه دنیا نشان داد.
  • از سوی دیگر آمریکایی‌ها سعی داشتند با امپراطوری رسانه‌ای یک چهره طرفدار حقوق بشر از خود نشان دهند که با این واقعه چهره و ماهیت اصلی آنها برای جهان مشخص شد.
  • سردمداران آمریکا و برخی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی طرفدار آپارتاید و نژادپرست هستند. مسئولین آمریکایی و فرانسه و آلمان و انگلیس و… وقتی از یک رژیم که با صدای بلند نژادپرستی را صدا می‌زند طرفداری می‌کنند،‌ یعنی خودشان هم نژادپرست هستند.
  • در عملیات و جنگ اخیر هیچ دستاورد نظامی نصیب رژیم صهیونیستی نشد، این واقعه نشان داد به‌معنای واقعی کلمه اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.
  • آن سیستم اطلاعاتی و نظامی که آن همه برای آن تبلیغ می‌کردند به‌یک‌باره در برابر کسانی که در یک زندان بزرگ هستند و هیچ چیز به آنها نمی‌رسد شکست خورد و امروز هم مجبور شده است هم رسماً با حماس مذاکره کند و هم همه شروط آن را بپذیرد.
  • ما به داخل کشور و مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌ایم حاضریم به نزدیکی نوار غزه برویم و کمک‌های درمانی لازم را به مردم غزه ارائه کنیم.
اخبار مرتبط:
محمد مهاجری: آقای رئیسی۳۴ ماه از عمر دولت شما گذشته؛ انشاء خواندن مال روزهای تبلیغات بود
محمد مهاجری: آقای رئیسی۳۴ ماه از عمر دولت شما گذشته؛ انشاء خواندن مال روزهای تبلیغات بود

محمد مهاجری فعال اصولگرا به اظهارات روز گذشته رئیسی در جمع استانداران واکنش نشان داد.

ضرغامی: دولت و حاکمیت باید مردم را شاد کنند / بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم
ضرغامی: دولت و حاکمیت باید مردم را شاد کنند / بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.

وزارت بهداشت: رعایت حجاب در سهمیه داروخانه‌ها نقش خواهد داشت
وزارت بهداشت: رعایت حجاب در سهمیه داروخانه‌ها نقش خواهد داشت

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است