کد خبر : 272148
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ - 13:35
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

سرلشکر صفوی: برای مرگ مهسا امینی فتنه برپا کردند اما در قبال جان‌باختن ۱۴ هزارنفر در غزه سکوت کرده‌اند

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دیدیم وقتی یک نفری در ایران به هر دلیلی از دنیا رفت، چه فتنه‌ای به راه انداختند، حال ۱۴ هزار نفر شامل زنان و کودکان در فلسطین به شهادت رسیدند اما هیچ موضعی نگرفتند و از جنایتکار حمایت کردند؛ این یک آپارتاید است.

سرلشکر صفوی: برای مرگ مهسا امینی فتنه برپا کردند اما در قبال جان‌باختن ۱۴ هزارنفر در غزه سکوت کرده‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: سرلشکر سیدیحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در جمع بسیجیان استان البرز با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در کشور گفت: مانور اقتدار بسیجیان که امروز در استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است در حقیقت تضمین کننده اقتدار ملی و امنیت ملی ایران است.

بخش هایی از اظهارات رحیم صفوی را در ادامه می خوانید:

  • اگر آمریکایی‌ها فرماندهی صحنه سیاسی و نظامی جنگ غزه را عهده‌دار نبودند و به کمک صهیونیست‌ها نمی‌رفتند، رژیم صهیونیستی با مشکلات بزرگی مواجه می شد و زودتر به آتش‌بس تن می‌داد.
  • آنچه که در آینده ایران، منطقه غرب آسیا و جهان رخ خواهد داد کاملاً از آنچه که تاکنون رخ داده متفاوت خواهد بود. امروز شاهد نوعی تغییرات در نظام قدرت جهانی و شکل‌گیری قدرت‌های جدید بین‌المللی و منطقه‌ای هستیم و این تغییرات در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، تکنولوژی، فناوری‌های جدید، بروز می‌کند و به ظهور رهبران قدرتمند، لایق و کارآمد و ایستادگی در مقابل ظالمان جهانی مثل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها منجر می‌شود.
  • طی چهل و چند شبانه روز گذشته شاهد اقدامات جنایتکارانه و نسل کشی اشغالگران رژیم نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی هستیم. از دیروز آتش‌بس اعلام شده است.
  • صهیونیست‌ها و ارباب بزرگشان آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی از این چهل و چند روز جنگ و کشتن و شهادت ۱۴ هزار نفر از مردم عادی فلسطین و غزه که بیش از ۵ هزار نفرشان کودک بودند هیچ ابایی نداشتند. این در تاریخ فراموش نخواهد شد، این حقیقت حقوق بشر آمریکایی است.
  • دیدیم وقتی یک نفری در ایران به هر دلیلی از دنیا رفت، چه فتنه‌ای به راه انداختند، حال ۱۴ هزار نفر شامل زنان و کودکان در فلسطین به شهادت رسیدند اما هیچ موضعی نگرفتند و از جنایتکار حمایت کردند؛ این یک آپارتاید است.
  • ما در حال عبور از یک گردنه خطرناک هستیم، ریل گذاری‌های پیشرفت در کشورمان انجام شده است و ما به سمت قله‌ها در حال حرکت هستیم، البته مشکلات و خطراتی داریم و هنر بسیجیان آن است که در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و ملت ایران، حضور تعیین کننده داشته باشند و برای هر مشکلی به کمک مسئولان راه حلی پیدا و اقدام کنند.
  • دشمنان ما در این جنگ ترکیبی و جنگ شناختی، به دنبال تغییر در اذهان، باورها، ارزش‌ها، محاسبات مردم و جوانان و مسئولان کشور هستند. صحنه این نبرد، فضای مجازی است و ما باید در این صحنه حضور داشته باشیم.
اخبار مرتبط:
وزیر صمت: در تولید خودرو نامدار هستیم؛ ما را به این نام می‌شناسند / برخی کشور‌های اروپایی طالب خودرو‌های ایرانی هستند
وزیر صمت: در تولید خودرو نامدار هستیم؛ ما را به این نام می‌شناسند / برخی کشور‌های اروپایی طالب خودرو‌های ایرانی هستند

عباس علی آبادی، وزیر صمت در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی «ایران اکسپو» گفت: در حوزه خودرو هر چقدر خودمان به خودمان انتقاد وارد کنیم بنام و نامدار هستیم؛ ما را به این نام می شناسند؛ ما تولید کننده هستیم.

برادرزاده علی شمخانی دستگیر شد
برادرزاده علی شمخانی دستگیر شد

یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است