کد خبر : 272062
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - 19:44
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

برف پاییزی مناطقی از اصفهان را سفیدپوش کرد/ تشدید آلودگی هوا طی ۴۸ ساعت آینده

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش نخستین برف پاییزی در مناطقی از استان خبرداد.

برف پاییزی مناطقی از اصفهان را سفیدپوش کرد/ تشدید آلودگی هوا طی ۴۸ ساعت آینده

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مینا معتمدی با اشاره به وقوع بارندگی در مناطق مختلف استان از شب گذشته تا صبح امروز جمعه، اظهار داشت: میانگین بارشی در چادگان ۵.۳ میلیمتر با یک سانتیمتر برف، فریدون شهر با ۳.۵ میلیمتر باران و پنج سانتیمتر برف، زرین شهر هفت دهم میلیمتر باران گزارش شده و در ارتفاعات مناطقی چون سمیرم، فریدون شهر و همچنین نیسیان اردستان برف باریده است.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: با گذر این موج ناپایدار بارشی از امروز وزش باد و مه آلودگی در نواحی غربی و به تدریج از ساعات عصر و شب کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از گذر این موج، جوی پایدار در استان حاکم می‌شود و تا اواسط هفته در بیشتر مناطق استان، آسمان به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد خواهد بود.

آقایی اضافه کرد: در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان‌شهر اصفهان از فردا شنبه به تدریج و طی روز یکشنبه، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی سبب ناسالم بودن و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گفته وی دمای هوای بیشتر نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس کاهش می‌یابد و در این بازه بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس زیر صفر و زواره با بیشینه دمای ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است