کد خبر : 271911
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - 10:43
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

امتیازات سپاهان و پرسپولیس برمی‌گردد؟

قانون سقف قرارداد کمیته انضباطی را با یک چالش جدی مواجه کرده است.

امتیازات سپاهان و پرسپولیس برمی‌گردد؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: بعد از اینکه کمیته انضباطی از تیم سپاهان و پرسپولیس امتیاز کسر کرد حالا این دو تیم منتظر هستند از دیگر تیم‌های مدعی همانند استقلال و تراکتور امتیاز کسر شود و روزانه پیگیر پرونده این دو باشگاه هستند. در این کش و قوس کمیته نظارت بر قراردادها به پرونده دو تیم شهرستانی هم ورود کرده است که در این پرونده‌ها باشگاه‌ها مالیات بازیکن و مربی خارجی را بر عهده گرفته‌اند!

حالا کمیته انضباطی تنها یک راه دارد. اینکه از این تیم‌ها هم امتیاز کسر کند یا اینکه کمیته استناف امتیاز کسرشده از سپاهان و پرسپولیس را به آنها برگرداند و به جای کسر امتیاز جرایم مالی شدید را برای باشگاه‌ها خاطی در نظر بگیرد.

کسر امتیاز به خاطر تعیین دستمزد تعیین شده برای بازیکن و مربی در فوتبال حرفه‌ای اصلا جایگاهی ندارد و تنها موضوع قابل بحث در فوتبال حرفه‌ای فیرپلی مالی است. به این صورت که باشگاه از محل درآمدها باید برای دستمزد هزینه کند و از همه مهمتر باید ورودی و خروجی باشگاه روشن و شفاف باشد.

منتفی شدن امتیاز از استقلال و بازگشت امتیاز تیم‌های سپاهان و پرسپولیس رابطه مستقیمی با هم دارند. اگر امتیازات سپاهان و پرسپولیس برگردد کسر امتیاز از استقلال منتفی می‌شود اما در غیر اینصورت علاوه بر استقلال چند تیم دیگر باید منتظر کسر امتیاز از سوی کمیته انضباطی باشند.

اخبار مرتبط:
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند
دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است