کد خبر : 271731
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - 22:39
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استانداری اصفهان پیگیر تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات

استاندار اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت معلمان خرید خدمات گفت: در تلاش هستیم طی یکی دو روز آینده پرداخت حقوق این معلمان به نتیجه ختم شود و در مسیر ملی با تأمین اعتبار فراگیر توسط سازمان برنامه بودجه و وزارت آموزش و پرورش این مهم انجام شود.

استانداری اصفهان پیگیر تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات

به گزارش سایت خبری مدارا؛ استاندار اصفهان گفت: روز گذشته که در تهران حضور داشتم پیگیری لازم در خصوص وضعیت معلمان خرید خدمات انجام شد و

به نوشته فارس؛ سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در حاشیه نشست همایش فرمانداران استان، فرمانداران را نمایندگان عالی دولت دانست و اظهار کرد: بر اساس نگاه رهبر مقام معظم انقلاب، فرمانداران در سلسله مراتب حاکمیت قرار دارند و مسؤول و مدیر اجرای سیاست‌های عمومی کشور در حوزه‌های استحفاظی خود هستند.

وی افزود: به دلیل ضرورت انسجام بخشی و حرکت هماهنگ در سطح استان اصفهان نشست‌هایی به صورت ماهیانه و بر اساس ضرورت هر دو هفته یک‌بار با محوریت استان و با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مختلف استان اصفهان برگزار می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی مسائل زمینه نگاه هم افزا در استان را می‌طلبد، تصریح کرد: در این جلسات برخی مسائل استان که عمومیت داشته و نیاز است با هماهنگی فرمانداران برای آنها تدابیر لازم اتخاذ شود مسائلی چون نهضت ملی مسکن، تورم، رشد تولید، انتخابات و… به بحث گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایامی قرار داریم که با جدیت بیشتری در حوزه نهضت ملی مسکن در حال فعالیت بوده و درگیر با مباحث مرتبط با انتخابات هستیم، این مباحث در دستور کار گردهمایی فرمانداران استان قرار دارد.

مرتضوی اضافه کرد: امیدواریم با هماهنگی و حضور مدیران کل و مدیران دستگاه‌های مختلف در نهایت شکل‌گیری نگاهی هم افزا و مؤثر در پیشبرد سیاست‌های دولت سیزدهم در استان اصفهان باشیم.

وی با اشاره به بحث آخرین وضعیت معلمان خرید خدمات، گفت: روز گذشته که در تهران حضور داشتم پیگیری لازم در خصوص وضعیت معلمان خرید خدمات انجام شد و از سوی دیگر مدیرکل آموزش و پرورش نیز در دفتر بنده حضور یافته و مذاکراتی در این خصوص انجام شد و در نهایت دو مسیر برای حل این مشکل در حال پیگیری است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: سعی شده است در استان با تأمین اعتبار این مبحث پیگیری و حل و فصل شود و در تلاش هستیم طی یکی دو روز آینده پرداخت حقوق این عزیزان به نتیجه ختم شود و در مسیر ملی نیز با تأمین اعتبار فراگیر توسط سازمان برنامه بودجه و وزارت آموزش و پرورش این مهم به صورت اساسی انجام شود.

اخبار مرتبط:
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: سال گذشته ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی این استان ساخته شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است