کد خبر : 271711
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - 18:40
دسته‌بندی : برگزیده ها، ورزشی
چاپ

ایران، در ده دقیقه‌ از جام‌جهانی نوجوانان حذف شد / قلعه‌نویی هم نیمه مربیان را به ازبک‌ها واگذار کرد

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با شکست مقابل تیم فوتبال نوجوانان مراکش فرصت راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال را از دست داد.

ایران، در ده دقیقه‌ از جام‌جهانی نوجوانان حذف شد / قلعه‌نویی هم نیمه مربیان را به ازبک‌ها واگذار کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایلنا نوشت: در چارچوب یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال تیم‌های نوجوانان مراکش و ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (سه‌شنبه) مقابل هم قرار گرفتند که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک – یک رضایت دادند و در ضربات پنالتی نماینده قاره آفریقا با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.

اسماعیل قلی‌زاده در دقیقه ۷۳ گل ایران را وارد دروازه حریف کرد و نسیم عزوضی در دقیقه ۴+۹۰ گل تساوی‌بخش مسابقه را به ثمر رساند.

این بازی که در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سوربایا اندونزی برگزار شد بعد از تساوی یک – یک در ۹۰ دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و مراکشی‌ها در ضیافت پنالتی‌ها ۴ بر یک پیروز و در نهایت فاتح میدان شدند.

در ضیافت پنالتی‌ها زکریا اوازان، نسیم عزوضی، عمران نازی و فواد زهوانی پنالتی‌های مراکش را گل کردند. در تیم نوجوانان کشورمان نیز ابتدا ضربه عرفان درویش عالی به تور دروازه مراکش بوسه زد، اما پنالتی حسام نفری راهی به دروازه نیافت.

کسری طاهری برای زدن پنالتی سوم ایران پشت توپ ایستاد که ضربه او را سنگربان مراکش مهار کرد، اما با بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی پنالتی تکرار شد. طاهری باز هم پشت توپ ایستاد و مجدداً ضربه‌اش را دروازه‌بان مراکش مهار کرد.

بدین ترتیب مراکشی‌ها که ملقب به شیرهای اطلس هستند به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال صعود کردند تا در این مرحله مقابل تیم مالی صف‌آرایی کنند.

قضاوت بازی ایران – مراکش برعهده خوائو پدرو سیلوا پینیرو از پرتغال بود که به محمدامین کتیبا از تیم مراکش و حسام نفری از تیم ایارن کارت زرد نشان داد.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پیروزی مقابل ازبکستان را با تساوی عوض کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف ازبکستان رفت و به تساوی ۲ – ۲ دست یافت.

ایران نیمه نخست را با گل‌های رامین رضاییان (۱۴) و سردار آزمون (۳۸) به پایان برد، اما در نیمه دوم ازبک‌ها بهتر کار کردند و توسط اوستون اورونوف (۵۲) و سرگیف (۸۳) بازی را به تساوی کشاندند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با این تساوی چهار امتیازی شدند و در صدر گروه E مسابقات ماندند. در این گروه ازبکستان با همین تعداد امتیاز (چهار امتیاز) و تفاضل گل کمتر در رده دوم و ترکمنستان و هنگ‌کنگ نیز با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم ایستادند.

اخبار مرتبط:
تمجید آنچلوتی از خوسلو و وینیسیوس در بازی مقابل بایرن مونیخ
تمجید آنچلوتی از خوسلو و وینیسیوس در بازی مقابل بایرن مونیخ

کارلتو هم مثل خیلی دیگر از فوتبالی‌ها به معجزه سانتیاگو برنابئو باور دارد.

بایدن: در صورت حملۀ زمینی به رفح، ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف می‌کنیم
بایدن: در صورت حملۀ زمینی به رفح، ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف می‌کنیم

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت، در صورتی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دستور یک حمله گسترده به رفح در نوار غزه را صادر کند، انتقال تسلیحات آمریکایی به این رژیم را متوقف خواهد کرد.

تخلف جدید شهردار انقلابی؛ زاکانی قبل از تایید فرمانداری با چینی‌ها قرارداد بست I بخوانید
تخلف جدید شهردار انقلابی؛ زاکانی قبل از تایید فرمانداری با چینی‌ها قرارداد بست I بخوانید

سیدجعفر تشکری هاشمی ابهامی جدید به قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران با چینی‌ها وارد می‌کند و می‌گوید که که هنوز لایحه مصوب شورای شهر که به شهرداری اجازه می‌داد از چین ناوگان حمل و نقل عمومی وارد کند، در فرمانداری تایید نشده است!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است