کد خبر : 271687
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - 16:04
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

بازی نوجوانان ایران و نوجوانان مراکش / پخش زنده

شاگردان حسین عبدی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان باید به مصاف نوجوانان مراکش بروند.

بازی نوجوانان ایران و نوجوانان مراکش / پخش زنده

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فوتبالی نوشت: بدون اغراق می‌توان گفت در میان تیم‌های سوم گروه‌های شش گانه این دوره از مسابقات جام جهانی نوجوانان تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران باشخصیت‌ترین بود؛ تیمی که توانست مدافع عنوان قهرمانی را به دراماتیک‌ترین شکل ممکن و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد و تا روز آخر مرحله گروهی شانس برای صدرنشین شدن در گروه مرگ مسابقات را داشت. آنها در شرایطی به مصاف مراکش می‌روند که عبدی امیدوار است تیم او بتواند به بلندپروازی‌اش در این تورنمنت ادامه دهد و به مراحل بالاتر صعود کند.

عبدی به دنبال ششمین برد: حسین عبدی که از بهمن ماه سال گذشته هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده گرفت تاکنون در ۸ مسابقه رسمی بر روی نیمکت تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران نشسته و آمار ۵ برد، ۱ تساوی و ۲ شکست را ثبت کرده است.

«پخش زنده»

آشنایی با حریف ایران: شیرهای اطلس که در گروه اول مسابقات با تیم‌های اکوادور، اندونزی و پاناما همگروه بودند با کسب ۶ امتیاز توانستند بالاتر از همه تیم‌های نام برده در صدر به مرحله حذفی راه پیدا کنند. مراکش بازیکنان نوجوان زیادی در آکادمی‌های بزرگ جهان دارد. محمد امینه الزرهونی از لیل، نائوفل الهناش از پاری‌سن‌ژرمن، آدام بوفندار از یوونتوس، ایوب شیخون و اناس الویی از اینتراخت فرانکفورت و زکریا اوزانه از آژاکس، نفراتی هستند که در تیم نوجوانان مراکش به میدان می‌روند.

سه‌شنبه ۳۰ آبان

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳

ایران – مراکش ساعت ۱۵.۳۰

ترکیب نوجوانان ایران

آرشا شکوری، عرفان درویش عالی، حسام نفری، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، امیر محمد رزاق نیا، ابوالفضل زمانی، اسماعیل قلی زاده، یعقوب براجعه، ماهان صادقی و ابوالفضل موردی

اخبار مرتبط:
سردار فعلاً در آلمان ماندنی شد
سردار فعلاً در آلمان ماندنی شد

شایعات زیادی درباره آینده سردار آزمون، مهاجم ایرانی، به گوش می‌رسد. تا جایی که حتی برخی از این شایعات به حضور او در باشگاه تراکتور اشاره داشتند که کاملاً نادرست بوده و آزمون هیچ برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

جانشین بیرانوند در پرسپولیس، مکزیکی است
جانشین بیرانوند در پرسپولیس، مکزیکی است

دروازه‌بان تیم ملی مکزیک یکی از گزینه‌های احتمالی برای پیوستن به پرسپولیس است.

وزیر ورزش وجوانان: لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود
وزیر ورزش وجوانان: لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با سیستم VAR برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است