کد خبر : 271566
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - 20:51
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

باران تا فردا در اصفهان می‌بارد / کاهش ۵ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه ناپایداری‌های جوی تا روز چهارشنبه در استان اصفهان خبر داد.

باران تا فردا در اصفهان می‌بارد / کاهش ۵ درجه‌ای دما

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آسیه آقایی با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز چهارشنبه اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار تا اواخر فردا بر روی استان است.

به نوشته مهر؛ وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به‌صورت قسمتی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای و بارش باران به‌ویژه در نیمه غربی و جنوب، گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق، کاهش دید و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بارش برف، احتمال کولاک و مه‌آلودگی نیز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: امروز در مناطق بارشی، جاری شدن روان‌آب و آب گرفتگی معابر انتظار می‌رود. فردا از میزان ابرناکی کاسته شده اما وزش باد شدید همچنان در سطح استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کاهش محسوس دما روز چهارشنبه انتظار می‌رود، افزود: از این رو دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است