کد خبر : 271188
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ - 11:14
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

علی مطهری دلیل َرد صلاحیتش را اعلام کرد

علی مطهری که در انتخابات مجلس دوازدهم هم ردصلاحیت شده بود، دلایل رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان برای انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد.

علی مطهری دلیل َرد صلاحیتش را اعلام کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی مطهری هفته گذشته اعلام کرد که هیات اجرایی صلاحیت او برای شرکت در انتخابات مجلس دوازده را رد کرده است. مطهری پیشتر در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و انتخابات مجلس یازدهم هم ردصلاحیت شده بود.

آقای مطهری نماینده مردم تهران در مجلس دهم در خصوص دلایل رد صلاحیتش در انتخابات مجلس یازدهم، چهار سال قبل با انتشار مطلبی با عنوان «سخنی با آقای کدخدایی» در صفحات اجتماعی خود اظهار داشت: در واکنش به اظهارات علی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه « دلایل عدم صلاحیت را به نمایندگان اعلام شده است» باید به صراحت بگویم که اگر بنده دلایل رد صلاحیتم را به رسانه می‌گفتم و معلوم می‌شد هیچ دلیلی وجود ندارد آیا صدا و سیما آن را پخش می‌کرد؟

وی که در این مطلب محتوای جلسه‌اش با شورای نگهبان را منتشر کرده٬ تصریح کرده است: شورای نگهبان بدون آنکه من درخواستی داشته باشم بنده را دعوت کرد. بعد از بحثی درباره روش بررسی صلاحیتها٬ یک عضو حقوقدان این شورا سه مورد را به عنوان دلیل رد صلاحیت من اعلام کرد. این موارد شامل نظرات و اظهارات بنده در مورد عدم رفتار خوب با ابراهیم یزدی٬ نهم دی و موضوع حصر بوده است.

مطهری در ادامه این مطلب با بیان اینکه من متاسفم که فردی با این افکار عضو شورای نگهبان است تاکید کرده است: حیف خون شهید مطهری که به زمین ریخت تا امروز من بیایم این حرفها را بشنوم. مردم باید قضاوت کنند که حق با کدام طرف است.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است