کد خبر : 270500
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - 15:54
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

نماینده مجلس: وارد کنندگان کالاهای اسرائیلی به کشور مجازات می‌شوند

حاجی‌دلیگانی گفت: وارد کنندگان کالاهای صهیونیستی باید مجازات شوند. اگر وزارت خارجه و یا دیگر دستگاه های اجرایی مانع ورد کالاها با منشاء و سرمایه اسرائیلی شوند قطعا مجلس آن را پیگیری و کمیسیون قضایی هم با آنها برخورد خواهد کرد. 

نماینده مجلس: وارد کنندگان کالاهای اسرائیلی به کشور مجازات می‌شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ دیدبان نوشت: حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس درباره صحبت های آیت‌الله خامنه‌ای، رهبری انقلاب در خصوص بستن راه ارزاق و نفت بر روی اسرائیل و حامیان آن در صورت ادامه حمله به غزه و گسترش جنگ گفت: قطعا پاسخ حزب‌الله، کشور و ارتش لبنان کوبنده خواهد بود و درسی به این رژیم می‌دهد که هیچوقت از یاد نبرد و به سقوطش نزدیک‌تر شود.

وی ادامه داد: تا کنون هم عمده نیروهای جبهه مقاومت آسیب جدیدی ندیدند و تلفاتی نداشتند؛ بنابراین آماده هستند تا به موقع و بر اساس تدابیری که اندیشیده می‌شود ماشه‌های سلاح‌شان را به سمت رژیم و بستن آبراه‌هایی که لازم باشد بچکانند. حتما گروه‌های مقاومت پیروز میدان خواهند بود.

حاجی‌ دلیگانی درباره پاسخ ایران به تهدیدهای آمریکا علیه ایران، عنوان کرد: ایران کشوری نیست که از این تهدیدات بترسد و بخواهد عقب‌نشینی کند اما بدون حساب و کتاب هم کاری انجام نمی‌دهیم. هرجایی لازم باشد پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه باتوجه به تاکید رهبری بر بستن راه‌های ارسال سوخت و ارزاق به فلسطین، قرار است چه اقدامی انجام شود، گفت: صریح‌ترین مطالب توسط مقام معظم رهبری درخصوص وحشی‌گری رژیم صهیونیستی بیان شده و تکلیف بر همه ملت ایران و ملت‌ مسلمان و آزاده دنیا و همچنین بر مسئولین کشورهای اسلامی و غیراسلامی تمام شده است. همه امروز می‌دانند که جبهه باطل دارد دست و پا می‌زند و نسل‌کشی انجام می‌دهد. از طرفی راه کمک به مردم را بسته‌اند و کشور مصر در این مقطع بیشترین خیانت را به ملت‌های عرب و مردم فلسطین و غزه می‌کند.

وی تاکید کرد: وقت آن رسیده که ارتش کشورهای اسلامی به صحنه بیایند و سهمی در دفاع از مردم غزه برعهده گیرند. همانطور که امریکایی‌ها با تمام امکانات و ناوهای خود دارند از رژیم کودک‌کش صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند. یکی از راه‌های مبارزه هم بحث تحریم سوخت به این رژیم است. همچنین کالاهای رژیم صهیونیستی مستقیم و غیرمستقیم توسط همه مردم دنیا، خصوصا کشورهای اسلامی تحریم شود تا این رژیم جعلی به خود بیاید و دست از آدم‌کشی بردارد.

 

حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس، از رویکرد مجلس برای برخورد با وارد کنندگان کالاهای که سرمایه یا مالک اسرائیلی دارند خبر داد و گفت:  قطعاً ایران باید در این رابطه پیشقدم باشد و هر مسئول، مدیر و وزیری که از این امر جلوگیری نکند، از بعد نظارتی توسط مجلس مورد بازخواست قرار می‌گیرد و موظف هستند این فرمایش رهبری را به عینیت برسانند. وارد کنندگان کالاهای صهیونیستی باید مجازات شوند. اگر وزارت خارجه و یا دیگر دستگاه های اجرایی مانع ورد کالاها با منشاء و سرمایه اسرائیلی شوند قطعا مجلس آن را پیگیری و کمیسیون قضایی هم با آنها برخورد خواهد کرد.

حاجی دلیگانی در پیش‌بینی خود از نتیجه  جنگ اسرائیل در غزه و گسترش درگیری ها در جنوب لبنان گفت: اگر جنگ گسترش پیدا کند قطعا بازنده اصلی آمریکاست. اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، مقاومت این توان را دارد که آبراه ها را بر کشتی های اسرائیلی و تمام متحدانش ببندد.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است