کد خبر : 270457
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - 11:45
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

بیرانوند: بردن قهرمان خوشحالی هم دارد/ گلی که رضا اسدی به من زد فوق‌العاده‌ بود

سنگربان پرسپولیس پس از شکست در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان در اصفهان گفت: ما یک تیم هستیم که هر اتفاقی رخ می‌دهد، همه تیم در آن شریک هستند.

بیرانوند: بردن قهرمان خوشحالی هم دارد/ گلی که رضا اسدی به من زد فوق‌العاده‌ بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: علیرضا بیرانوند تنها ستاره این روزهای پرسپولیس است. بیرانوند در چند بازی گذشته به معنای واقعی ناجی پرسپولیس بود و اگر او درون دروازه این تیم حضور نداشت، نتایج به مراتب بدتری برای مدافع عنوان قهرمانی ثبت می‌شد. بیرانوند هرچند معتقد است روی گل سپاهان مقصر بوده ولی در همین بازی چند توپ بسیار خوب را مهار کرد. اتفاقی که اگر رخ نمی‌داد، پرسپولیس شکست سنگین‌تری در اصفهان تجربه می‌کرد. پرسپولیس در ۴ بازی اخیر خود در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بردی را تجربه نکرده ولی علیرضا معتقد است این تیم خیلی زود به روزهای خوبش برمی‌گردد. بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان با بیرانوند تماس گرفتیم تا در مورد بازی و شرایط تیم با او صحبت کنیم.

علیرضا که خیلی علاقه‌ای به صحبت کردن نداشت و بسیار هم ناراحت بود. با این حال توانستیم دقایقی با او در خصوص اوضاع بد این روزهای پرسپولیس صحبت کنیم. جدیدترین حرف‌های تک ستاره این روزهای پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

علیرضا چه بلایی سر پرسپولیس آمده است؟
من اسم این اتفاقات را بلا نمی‌گذارم و به نظرم اتفاقات فوتبالی باعث شده تا در چند بازی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و همان تیم همیشگی نبودیم. قبول دارم خوب نبودیم ولی مشکلات تیم ما را هم ببینید. نمی‌خواهم بهانه بیاورم چون چنین اخلاقی ندارم. با این حال یکسری اتفاقات دست به دست هم داد تا در ۴ بازی گذشته نتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم و نتایج خوبی بگیریم.

به نظرت دلایل ناکامی‌پرسپولیس در بازی‌های اخیر چه بوده است؟
دلایل مختلفی دارد. در هفته‌های گذشته چند بازیکن کلیدی ما مثل وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی مصدوم شدند. قبل از بازی با استقلال تاجیکستان حدود نصف تیم سرما خوردند و اصلا شرایط بازی کردن نداشتند. با این وجود بازی کردند و از جانشان مایه گذاشتند. ضمن اینکه از نظر تعداد بازیکن ما نسبت به تیم‌های رقیب کمبودهایی داریم. شما در همین بازی با سپاهان به تعویض‌های این تیم نگاه کنید. انگار به جای یک تیم، ۳ تیم هستند. نوش جانشان. حق دارند بازیکن بخرند و تیمشان را تقویت کنند. به هر حال شرایط ما در این فصل کمی سخت است و باید با همین وضعیت کنار آمد.

بعد از بازی از اینکه سپاهانی‌ها جلوی چشم شما خوشحالی کردند هم کمی ناراحت شدی.
بله کمی ناراحت شدم چون دوست نداشتم اشک هواداران و بازیکنانمان را ببینم. آن‌ها کار بزرگی کردند و قهرمان ایران را شکست دادند.بردن قهرمان خوشحالی هم دارد ولی با این حال هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و برای جشن گرفتن و اینطور خوشحالی کردن خیلی زود است. اتفاقات زیادی در آینده می‌افتد و شرایط به همین شکل نمی‌ماند. من به شما قول می‌دهم ورق برمی‌گردد و ما دوباره همان تیم مدعی خواهیم شد.

رضا اسدی هم گل فوق‌العاده‌ای زد.
بله گل رضا بسیار زیبا بود ولی من هم کمی‌اشتباه کردم و باید واکنش بهتری نشان می‌دادم. به همین خاطر از همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

تو هم در بازی مقابل سپاهان و هم بازی‌های قبلی ستاره تیمت بودی و اگر تو درون دروازه پرسپولیس نبودی، اتفاقات به مراتب بدتری برای پرسپولیس رخ می‌داد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
من هر کاری که کردم وظیفه‌ام را انجام دادم. ما همه در کنار هم می‌بریم و همه با هم شکست می‌خوریم. ما یک تیم هستیم که هر اتفاقی رخ می‌دهد، همه تیم در آن شریک هستند. کارشناسان و هواداران به من لطف دارند ولی دوست دارم واکنش‌های من با نتیجه گرفتن پرسپولیس همراه شود.

با شرایطی که این روزها پرسپولیس دارد. کار برای تکرار قهرمانی و حتی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برای شما خیلی سخت خواهد بود. چقدر به آینده امیدواری؟
صددرصد به آینده امید دارم. ما پرسپولیس هستیم، اصالت داریم و یک تیم معمولی نیستیم. قطعا دوباره بلند می‌شویم و همان تیمی خواهیم شد که هواداران انتظار دارند. ناراحتی هواداران را کاملا درک می‌کنم و متوجه نگرانی شان هم هستم. قطعا اشک و ناراحتی آن‌ها بزرگترین انگیزه برای ما خواهد بود که دوباره به همان تیم قدرتمند تبدیل شویم.وقتی یک تیم مثل پرسپولیس در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان می‌شود، طبیعی است که خیلی‌ها نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند. خیلی‌ها می‌خواهند جلوی قهرمانی‌های پرسپولیس را بگیرند ولی ما به خاطر هوادارانمان و بزرگی اسم پرسپولیس برای قهرمان شدن با همه می‌جنگیم.

اخبار مرتبط:
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود
ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود

پیوس مدعی شد: بچه‌ها می‌دانند که باید جلوی سپاهان با تمام وجودشان بازی کنند و با شکست این حریف قهرمانی‌شان را از همین هفته پیش رو مقابل سپاهان جشن بگیرند.

آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!
آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در این بازی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است