کد خبر : 269732
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - 09:46
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

وحید امیری از فوتبال خداحافظی می کند؟

طی چند روز گذشته و بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان که با مصدومیت مجدد امیری همراه بود، شایعه عجیبی در مورد این ستاره در فضای مجازی شکل گرفت و عده ای مدعی شدند که امیری به دلیل مصدومیت های پی در پی می خواهد از فوتبال خداحافظی کند.

وحید امیری از فوتبال خداحافظی می کند؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبر ورزشی نوشت:پرسپولیس در تاجیکستان مقابل استقلال این کشور متوقف شد کار صعود قهرمان فوتبال ایران به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا پیچیده شد. با این حال این تنها اتفاق بد برای پرسپولیسی ها نبود. وحید امیری ستاره بی حاشیه و یکی از کاپیتان های پرسپولیس که نقش کلیدی در سال های اخیر در این تیم و تیم ملی داشت، بعد از هفته ها مصدومیت از دقیقه ۶۸ به جای مهدی ترابی به زمین رفت تا به حفظ برتری یک گله تیمش کمک کند.

امیری اما تنها ۱۰ دقیقه در زمین دوام آورد و دوباره با مصدومیت مواجه شد. اتفاق تلخی که باعث شد تا یحیی گل محمدی این بازیکن را دوباره تعویض کند. امیری در بازی با النصر از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و مدت ها از میادین دور بود. وحید قبل از بازی مقابل استقلال تاجیکستان چند جلسه در تمرینات گروهی حاضر شد تا کم کم آماده بازگشت به میادین شود. با این حال دست بسته یحیی و نیاز پرسپولیس به این بازیکن سبب شد تا گل محمدی از امیری در بازی مقابل استقلال تاجیکستان استفاده کند که همین موضوع موجب مصدومیت مجدد امیری شد.

حالا امیری باید حداقل ۶ هفته دور از میادین باشد و همین موضوع باعث خواهد شد تا این ستاره ملی پوش جام ملت های آسیا را از دست بدهد. اتفاق تلخی که هم به ضرر تیم ملی خواهد شد و هم در روحیه این بازیکن به شدت تاثیر منفی خواهد گذاشت. با توجه به نزدیکی زمان جام ملت های آسیا، امیری زمان کافی برای رسیدن به این تورنمنت ممهم را ندارد و به نظر می رسد رویای حضور در این رقابت ها خیلی زود برای این بازیکن با اخلاق و بی حاشیه به پایان رسیده است.

همچنین با توجه به شرایط فعلی امیری احتمالا بازی های پرسپولیس را تا نیم فصل از دست خواهد داد و از نیم فصل دوم شرایط حضور در بازی ها را به دست خواهد آورد. طی چند روز گذشته و بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان که با مصدومیت مجدد امیری همراه بود، شایعه عجیبی در مورد این ستاره در فضای مجازی شکل گرفت و عده ای مدعی شدند که امیری به دلیل مصدومیت های پی در پی می خواهد از فوتبال خداحافظی کند.

پیگیری های ما از نزدیکان وحید نشان می دهد که امیری اصلا برنامه ای برای این کار نداشته و می خواهد به بازی کردن ادامه دهد. مصدومیت امیری طوری نیست که او دیگر نتواند بازی کند. وحید دچار پارگی همسترینگ شده و بین ۶ تا ۸ هفته زمان نیاز دارد که دوباره به تمرینات گروهی بازگردد.

اخبار مرتبط:
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود
ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود

پیوس مدعی شد: بچه‌ها می‌دانند که باید جلوی سپاهان با تمام وجودشان بازی کنند و با شکست این حریف قهرمانی‌شان را از همین هفته پیش رو مقابل سپاهان جشن بگیرند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است