کد خبر : 269540
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - 17:11
دسته‌بندی : سیاسی، برگزیده ها
چاپ

سخنگوی شریان: اظهارات معصومی‌اصل ربطی به ما نَدارد

سخنگوی شریان در واکنش به اظهارات معصومی عضو شورای مرکزی این تشکل گفت: شریان خود را پاسخگوی جزئیات این گفت‌‎وگوها نمی‌داند و ایران متعلق به همه ایرانیان است.

سخنگوی شریان: اظهارات معصومی‌اصل ربطی به ما نَدارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: فاطمه‌سادات حمیدیان سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان)  با اشاره به حاشیه های ایجاد شده مبنی بر صحبت‌های منصوره معصومی (یکی از اعضای این شبکه) خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بگویم به عنوان جدیدترین و جوان ترین مجموعه مردمی و انقلابی که در مدت زمان کوتاهی که از آغاز به کار آن می گذرد، توانسته اقبال جمع کثیری از جوانان و نخبگان در حوزه های مختلف و در سطح استان های کشور را به خود جلب نماید ریشه برخی از بی اخلاقی ها و ناجوانمرادی ها در عرصه سیاست نسبت به این جریان موفق و فراگیر را هم می توان در همین اقبال گسترده مردمی جستجو کرد.

بخشهایی از گفت و گوی حمیدیان را در ادامه می خوانید:

  • این شبکه از ابتدا با صراحت و شفافیت کامل عنوان نموده که همه توان خود را در راستای بهره مندی کشور از تمامی ظرفیت های ایران اسلامی به کار خواهد گرفت تا نخبگان و جوانان توانمند این مرز و بوم که تاکنون و به دلایل مختلف مورد استفاده جدی به ویژه در سطوح عالی مدیریت کشور قرار نگرفته اند، امکان بروز و ظهور دانش و توان خود را بیابند.
  • بدون تردید، تحقق این مهم نیازمند میدان دادن به همه سلائق و تفکراتی است که دل در گرو اسلام و ایران اسلامی دارند، چراکه باور داریم ایران متعلق به همه ایرانیان است و  پیمودن مسیر پیشرفت، تعالی و عزت روزافزون کشور به دست توانمند آحاد مردم همین دیار ممکن خواهد شد.
  • قویا معتقدیم که هیچ گروه و جریانی نباید و نمی تواند ایران و انقلاب اسلامی را برای خود و به نفع خود مصادره نماید؛ ایرانی که برخوردار از ظرفیت ها و بهره مند از مردم متعهد و نخبگان توانمندی است که دلشان برای سرزمینشان می تپد و همواره در برهه های مختلف، تعلق و تعهد ایرانی و اسلامی خود را به اثبات رسانده اند.
  • در این راستا، اکنون شبکه یاران انقلاب اسلامی به منظور جلوگیری از هدررفت این سرمایه های عظیم انسانی، شریانی شده برای حضور و مشارکت کامل این ظرفیت های پیدا و پنهان، از چپ و راست مورد انتقاد و بی مهری برخی از جریاناتی قرار می گیرد که احتمالا دلیلش افرادی است که به واسطه توزیع قدرت سیاسی و فرایند تمرکززدایی از آن، منافع خود را در خطر می بینند.
  • بی شک، شریان از طریق شبکه های ده گانه خود (که تنها یکی از آنها در حوزه سیاست فعالیت می کند) و هم اکنون در حال گسترش در سطح تمامی استان های کشور می باشد، با دیدگاه های متعدد و متفاوتی مواجه است که نفس این موضوع را مبارک تلقی نموده و پیشرفت کشور را از همین مسیر ممکن می داند.
  • بدیهی است که شریان در معنای گستره خود، حکم محملی را دارد برای طرح ایده های متفاوت و گاهاً متضادی که به تشتت آراء و گفتگوهای محکم کمک خواهد کرد و بالطبع با توجه به گستردگی این شبکه، شریان خود را پاسخگوی جزئیات این گفتگوها نمی داند.
اخبار مرتبط:
مهرداد لاهوتی: مجلس یازدهم به وظیفه خودش درباره رفع مشکلات اقتصادی عمل نکرد
مهرداد لاهوتی: مجلس یازدهم به وظیفه خودش درباره رفع مشکلات اقتصادی عمل نکرد

منتخب مجلس دوازدهم گفت: مجلس یک وظیفه قانون‌گذاری دارد و یک وظیفه نظارتی. مجلس یازدهم اولویت‌های اقتصادی و مشخصا رفع مشکلات اقتصادی را در قانون‌گذاری‌اش قرار نداد و طرح‌ها و لوایحی را بررسی کرد که خیلی از آنها ضرورتی نداشت.

سلیمی‌نمین: امثال مهدی نصیری باید از عاقبت شیخ علی تهرانی عبرت بگیرند
سلیمی‌نمین: امثال مهدی نصیری باید از عاقبت شیخ علی تهرانی عبرت بگیرند

تحلیلگر اصولگرا درباره اظهارنظر اخیر مهدی نصیری درباره نزدیک شدن گفتمان شاهزاده و تاجزاده واکنش نشان داد.

معاون رئیسی: انتخابات دور دوم مهم است چون می‌تواند روی انتخاب هیأت رییسه تاثیر بگذارد
معاون رئیسی: انتخابات دور دوم مهم است چون می‌تواند روی انتخاب هیأت رییسه تاثیر بگذارد

معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: ۴۵ نماینده مجلس در دور دوم انتخابات مشخص می‌شوند، تأثیر آنها می‌تواند در مجلس، هیأت رییسه و کمیسیون‌های آن بسیار مهم باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است