کد خبر : 269472
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - 10:50
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

درگیری شدید در لیگ تهران/ مربی دنبال بازیکن حریف افتاده بود تا کتکش بِزند

در تازه‌ترین جنجال به پا شده در فوتبال کشور این‌بار در رده پایه‌های استان تهران اعضای دو تیم یاران رادبوی و جوانان حوزه ری با یکدیگر درگیر شدند.

درگیری شدید در لیگ تهران/ مربی دنبال بازیکن حریف افتاده بود تا کتکش بِزند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اعتماد نوشت: درگیری و زد و خورد در فوتبال پایه و حتی بازیکنان رده بزرگسالان در سطوح مختلف لیگ ما اتفاق تازه‌ای نیست.

متاسفانه هرازگاهی این اتفاق زشت در فوتبال ما رخ‌ می‌دهد و‌ افراد خاطی معمولا با لابی یا ریش گرو گذاشتن جریمه‌ای سبک و محرومیت جزیی را پشت سر می‌گذارند و خیلی زود به میادین ورزشی برمی‌گردند! بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند یکی از علت‌های تکرار این رفتارهای زشت همین عدم جدیت و قاطعیت در احکام انضباطی فوتبال ماست؛ چراکه چنانچه سفت و سخت با عامل یا عاملان هرج ‌و مرج‌ در فوتبال برخورد شود دیگر خیلی‌ها جرات نمی‌کنند‌ با بی‌انضباطی‌ها و تخلف باعث ایجاد آبروریزی شوند. اما در تازه‌ترین جنجال به پا شده در فوتبال این‌بار در رده پایه‌های حوزه استان تهران اعضای دو تیم یاران رادبوی و جوانان حوزه ری با یکدیگر درگیر شدند و بنابر اخباری که بعضی رسانه‌ها منتشر کردند کار با چاقوکشی و قمه‌کشی هم رسید! برای پیگیری این ‌موضوع و علت درگیری رخ داده با فرزاد رادبوی مالک و مربی تیم جوانان رادبوی گفت‌وگویی ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شما هم مالک هستید و هم مربی تیم؟

بله؛ در این سطح از مسابقات تهران همین‌طور است.

درخصوص درگیری بین اعضای تیم شما و حوزه ری صحبت کنید.

صادقانه بگویم بازی تا دقیقه ۶۰ صفر – صفر دنبال می‌شد که یکی از بازیکنان ‌ما با بازیکنان آنها درگیری لفظی پیدا می‌کنند‌ و همان‌طور که در فیلم مشخص است بازیکن طرف دعوای مقابل که پسر سرمربی آن تیم‌ بود به همراه تمام‌ بازیکنان و مربیان حریف دور تا دور زمین به دنبال بازیکن من دویدند. در فیلم با کیفیت رنگ پیراهن تیم من صورتی و رنگ پیراهن حریف آبی است که کاملا مشخص هم ‌هست. در گزارش ناظر بازی هم موجود است ‌که کلا در آن روز یک سرپرست داشتیم و یک مربی و کلا ۱۱ بازیکن. یعنی ما روی نیمکت دیگر بازیکنی نداشتیم که وارد دعوا شوند. اینها تمامش مستندانش موجود است. از همه زشت‌تر اینکه ‌مربی حریف هم‌ دنبال بازیکن ‌من می‌دوید تا او را بزند!

همان ابتدا بازیکن تیم شما با بازیکن رقیب که پسر سرمربی هم بود درگیر شد اما از روی سکوها هم افرادی وارد زمین شده بودند؟

بله ، بازیکن تیم مقابل پسر سرمربی آنها بود. این دو درگیری لفظی پیدا کردند اما این مسابقات چون حوزه است ثابت برگزار می‌شود و نه ما میزبان بودیم و نه آنها. باید در یک ‌وجب جا بخوابیم. نباید دروغ گفت اما نه مسوولیت این بازی برعهده ما بود و نه آنها.

افرادی از روی سکوها به درون زمین آمدند؟

نه؛ فقط بازیکنان ثابت و ذخیره و مربیان تیم مقابل به دنبال بازیکن ما بودند.

شما دخالتی نکردید؟

نه من روی سکو بودم.

دیگر اعضای تیم شما چی؟

عرض کردم کلا ۱۱ بازیکن‌ داشتیم و حتی یک ذخیره هم‌ نداشتیم. هیات فوتبال شهر ری می‌تواند‌ برگه گزارش بازی را نشان دهد که یک ذخیره هم نداشتم. خواستید فیلمش را بیاورم‌ به روزنامه شما. در فیلم ببینید بازیکنان من اصلا وارد درگیری نشدند و انگار دچار شوک شده بودند. یک نکته ‌جالب به شما بگویم‌. اینکه‌ همین تیم مقابل ما در بازی قبلی هم دقیقا همین کار را انجام دادند و بزن بزن راه انداختند و بازی نیمه تمام باقی ماند و هنوز حکم آن بازی‌شان نیامده. این‌بار هم مقابل تیم ما درگیر شدند.

اتفاق تلخی که برای بچه‌های دو تیم پیش نیامد؟

درگیری به آن صورت نبود. صادقانه بگویم و بزرگنمایی نمی‌کنم واقعا هیچ چاقو و قمه‌ای نبود! در یک فیلم نشان می‌دهند یکسری سنگ از روی نیمکت آنها انداخته می‌شود. این بود. منکرش نمی‌شوم بچه‌های همان محل بودند و وقتی از آنها پرسیدم چرا این‌ کار را می‌کنید گفتند اینجا داشتند غریب‌کشی می‌کردند و بچه‌های مردم را می‌زدند و ‌نمی‌توانستیم ‌تحمل کنیم! آنها به ما هیچ ‌انتصابی نداشتند. آنها بچه محل شهر ری بودند که گویا بیرون با همدیگر بحث هم کردند البته آنها بچه‌های اسلامشهر بودند و ما هم تهران.

ماموران امنیت بازی کنار زمین حضور داشتند؟

یک مامور بود اما ببخشید ۳۰ نفر وقتی دعوا می‌کنند آن یک نفر که نمی‌تواند کاری کند! ما باید فرهنگ خودمان را بالا ببریم. گلایه اصلی من از بچه‌های تیم مقابل هم نیست اما یکی، دو مربی حریف دنبال بازیکن من دویدند و حتی یکی از آنها هم بازیکن من را کتک می‌زند.

بازیکن شما آسیب هم دید؟

بله. یک مشت خورده که جای زخمش روی صورتش است و روی کتفش هم کبود شده.

کار مربی حریف بود؟

نمی‌دانم. مثل تونل وحشت بود که این بازیکن وسط آنها کتک می‌خورد! گناه کسی را نمی‌شویم اما در فیلم هست که مربی حریف هم بازیکن من را می‌زند.

آمبولانس در کنار زمین بود؟

اصولا در مسابقات هست اما این بازی یادم نیست!

یعنی چه؟

دروغ نمی‌خواهم بگویم اما اصولا در مسابقات آمبولانس در کنار زمین وجود دارد.

این‌طور جواب می‌دهید تا در حکم‌ کمیته انضباطی به نفع شما تمام‌ شود؟

من یک چیز را می‌گویم بچه‌هایی که به من نزدیک هستند اخلاقیاتم را می‌دانند من آدمی نیستم‌ که از هیچ احدی حساب ببرم. می‌توانستم به شما دروغ بگویم که آنها قمه‌کشی کردند اما خدا را خوش نمی‌آید.

مربی حریف را می‌شناسید؟

چند سال است که در فوتبال پایه هستم اما تا حالا مربی حریف را ندیده بودم!

اخبار مرتبط:
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود
ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود

پیوس مدعی شد: بچه‌ها می‌دانند که باید جلوی سپاهان با تمام وجودشان بازی کنند و با شکست این حریف قهرمانی‌شان را از همین هفته پیش رو مقابل سپاهان جشن بگیرند.

آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!
آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در این بازی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است