کد خبر : 269357
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - 13:56
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

نماینده مجلس: باید جلوی ارسال هرگونه نیرو و انرژی به اسرائیل گرفته شود

عباس‌زاده مشکینی گفت: باید راه‌هایی که هرگونه نیرو و انرژی به اسرائیل فرستاده می‌شود، بسته شود. طبیعتا از جغرافیایی که در اختیار محور مقاومت است، انجام چنین چیزی محال است و در تیررس نیروهای ما نیست.

نماینده مجلس: باید جلوی ارسال هرگونه نیرو و انرژی به اسرائیل گرفته شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ دیدبان نوشت: درحالی که در بیشتر کشورهای دنیا و حتی کشورهای غربی تظاهراتی با جمعیت قابل توجه در حمایت از فلسطین انجام شد در ایران اما خبری از چنین تظاهراتی نبود. راه‌پیمایی‌هایی که تاکنون صورت گرفته است، به صورت پراکنده و دولتی و بدون جمعیت چشم‌گیر بوده است. مسئله‌ای که به تعبیر عباس عبدی نه فقط یک شکست بلکه «اضمحلال کامل» است.

 در تظاهرات علیه اسرائیل، مطالبه نابودی این رژیم بیان نمی‌شود و این برای اسرائیل دلگرمی است

محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به این پرسش که چرا در ایران تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از فلسطین انجام نشد، گفت: «معتقدم که هدف از بسترسازی برای اینگونه راه‌پیمایی‌ها در کشورهای اروپایی این است که انسان ذاتا با خشونت مخالف است. به همین دلیل از این فرصت برای تجمعات استفاده و بستر سازی می‌کنند.»

وی ادامه داد: «در شعارها بیزاری از خشونت، کودک‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی متبلور می‌شود اما آنچه در این شعارها گم می‌شود نامشروع بودن این رژیم و لزوم حذفش از صحنه روزگار است. به همین دلیل هم برای رژیم صهیونیستی تسکین دهنده است. از این رو رسانه‌های کشورهای آزاده و ملت‌ها باید تلاش کنند که مولفه اول یعنی نامشروع بودن این رژیم را بیان کنند. مهم‌ترین مطالبه مردم کشورهای اسلامی و آزادگان جهان باید حذف این رژیم از صحنه روزگار باشد.»

باید راه‌هایی که هرگونه نیرو و انرژی به اسرائیل فرستاده می‌شود، بسته شود

عباس‌زاده درباره تاکید رهبری مبنی بر بستن راه صدور نفت و ارزاق به اسرائیل، بیان کرد: «لازم است راه‌هایی که هرگونه نیرو و انرژی به اسرائیل فرستاده می‌شود، بسته شود. طبیعتا از جغرافیایی که در اختیار محور مقاومت است، انجام چنین چیزی محال است و در تیررس نیروهای ما نیست.

وی خاطر نشان کرد: برخی از کشورهای مرتجع ممکن است بخواهند در این زمینه کمک کنند. اما امروز اسرائیل چنان بی‌آبرو شده است که بعید می‌دانم در منطقه کشوری بخواهد کمکی، ولو بازکردن یک راه برای فرستادن نفت در پیش گیرد چراکه اسرائیل دارد از چشم دنیا می‌افتد.»

وزارت خارجه باید اجلاسی با وزرای خارجه کشورهای اسلامی و اعضای جنبش عدم تعهد را تشکیل می‌داد

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره لزوم تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی گفت: «من نقدی به وزارت خارجه خودمان دارم؛ وزارت خارجه باید اجلاس سنگینی با حضور وزرای خارجه کشورهای اسلامی و کشورهای عضو جنبش عدم تعهد را تا به حال تشکیل می‌داد. نمی‌دانم چرا تاکنون این اتفاق رخ نداده ولی از طریق رسانه شما می‌خواهم اعلام کنم که باید در اولین فرصت اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد تشکیل شود.»

اخبار مرتبط:
جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه که مشابه نوعی از پهپاد روسی است I بخوانید
جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه که مشابه نوعی از پهپاد روسی است I بخوانید

پهپاد انتحاری جدید سپاه ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد که کاربرد قابل توجهی در رزم زمینی و بخصوص عملیات‌های ضدکمین دارد.

انتقاد روزنامه جمهوری‌اسلامی از بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه: روحانیت را به حکومت وابسته نکنید / برخی از این نهادهای فرهنگی مذهبی اساساً خاصیتی ندارند
انتقاد روزنامه جمهوری‌اسلامی از بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه: روحانیت را به حکومت وابسته نکنید / برخی از این نهادهای فرهنگی مذهبی اساساً خاصیتی ندارند

بودجه‌های دریافتی حوزه‌ها بیش از آنکه صرف طلاب نیازمند شود به پشت‌میزنشینانی می‌رسد که حوزه‌های علمیه بدون آن میزها هم می‌توانند ادامه حیات بدهند و چه بسا حیات بهتر. با توجه به این واقعیت‌ها آیا بهتر نیست روحانیت خودش پیش‌قدم شود و از گرفتن بودجه دولتی خودداری کند؟

حسین شریعتمداری: لایحه حجاب باید از اساس کنار گذاشته شود / طرح نور بسیار موفق بوده / لایحه حجاب دست مزدوران را برای کشف حجاب باز می‌گذارد
حسین شریعتمداری: لایحه حجاب باید از اساس کنار گذاشته شود / طرح نور بسیار موفق بوده / لایحه حجاب دست مزدوران را برای کشف حجاب باز می‌گذارد

حسین شریعتمداری درباره لایحه‌ی حجاب نوشت: پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند و سپس به او پیامک بزند و در نهایت خانم کشف حجاب‌کننده به جریمه نقدی محکوم خواهد شد و مطابق این ماده «‌اخذ جریمه مذکور به مدت ۳ سال معلق می‌شود‌»! و... یعنی پول بده و کشف حجاب کن!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است