کد خبر : 269280
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - 11:11
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

ساپینتو باشگاه استقلال را تهدید کرد

سرمربی سابق استقلال می‌گوید که در ایران همه چیز خوب پیش رفته و او در فینال حذفی ناعادلانه شکست خورده است.

ساپینتو باشگاه استقلال را تهدید کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ریکاردو ساپینتو روزهای خوبی را در آپوئل سپری می‌کند. تیم او به هفت پیروزی متوالی دست یافته است ولی نکته منفی برای سرمربی پرتغالی، محرومیت چهار ماهه او و دوری از ۱۷ مسابقه تیم است که البته پنج دیدار آن برگزار شده است.

آپوئل اکنون با ۲۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آریس لیماسول در رتبه دوم جدول رده بندی ایستاده است و با وجود محرومیت سرمربی پرتغالی، به روند خوب خود ادامه می دهد.

ریکاردو ساپینتو پس از صدرنشینی با آپوئل در لیگ قبرس، گفتگویی را با وب سایت پرتغالی zerozero انجام داد و در بخش کوتاهی از آن نیز به دوران حضور در ایران و استقلال اشاره کرد و اینکه به دنبال دریافت مطالباتش از فیفا است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ادامه ماجراجویی‌هایش در قبرس آن هم پس از ترکیه و ایران گفته است: در ترکیه با وجود اینکه فرهنگ متفاوتی دارد، خیلی خوب پیش رفت. در ایران از نظر ورزشی هم روزهای خوبی داشتیم. سوپرجام را بردیم، به فینال جام حذفی رفتیم و ناعادلانه باختیم، تا آخر برای قهرمانی جنگیدیم.

ساپینتو درباره موانع و اتفاقات بد طی دوران حضور در استقلال گفته است: چیزی که در ایران خوب پیش نرفت بحث مالی بود، من و تیم فنی‌ام هشت ماه را بدون دریافت حقوق و دستمزد گذراندیم که این مدت زمان خیلی زیادی است.

سرمربی پرتغالی سپس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتش با استقلال حل شده یا نه، می گوید: نه، نه هیچ چیزی حل نشده است. فرآیند دریافت مطالباتم از استقلال زمان می‌برد و همه چیز توسط فیفا انجام خواهد شد. امسال در اروپا همه چیز خوب پیش می‌رود هر چند در آپوئل نیز تأخیرهایی در دریافت حقوق برای من، کادرفنی و بازیکنان وجود دارد.

او در ادامه می گوید: رئیس باشگاه آپوئل تمام تلاش خود را می‌کند تا حامیان مالی و افرادی را پیدا کند که بتوانند به باشگاه کمک کنند و ما امیدواریم که او بتواند هر چه سریع‌تر وضعیت را تنظیم کند. این یک واقعیت است و ما باید بدانیم چگونه با آن زندگی کنیم.

اخبار مرتبط:
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود
ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود

پیوس مدعی شد: بچه‌ها می‌دانند که باید جلوی سپاهان با تمام وجودشان بازی کنند و با شکست این حریف قهرمانی‌شان را از همین هفته پیش رو مقابل سپاهان جشن بگیرند.

آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!
آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در این بازی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است