کد خبر : 268427
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - 11:38
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد لنگرود / تعداد کشته شدگان به ۳۲ نفر رسید

آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود چندین فوتی و مصدوم برجای گذاشت. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اعلام جزئیاتی از آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، از افزایش جان باختن به ۳۲ نفر خبر داد.

آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد لنگرود / تعداد کشته شدگان به ۳۲ نفر رسید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رسانه ها نوشتند: مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از وقوع آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود خبرداد و گفت که این حادثه تعدادی کشته و زخمی داشته است.

بابک یکتاپرست در این‌باره گفت:‌ در ساعت ۵:۵۵ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن  پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: در پی وقوع آتش‎سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان متاسفانه تاکنون ۲۷ نفر جان باخته و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان که در حال عزیمت به کمپ ره‌یافتگان رهایی بود، عنوان کرد: بلافاصله پس از دریافت خبر مسئولان قضایی شهرستان به محل حادثه رفته‌اند و دستور‌های قضایی لازم از جمله انتقال پیکر‌های جان‌باختگان به پزشکی قانونی مرکز استان صادر شده است.

وی گفت: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، اظهار کرد: مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

ظرفیت این مرکز براساس آمار اعلام شده ۴۰ نفر بوده است.

 تعدادکشته شدگان به ۳۲ نفر رسید 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اعلام جزئیاتی از آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، از افزایش جان باختن به ۳۲ نفر خبر داد.

اخبار مرتبط:
سردار نائینی سخنگوی سپاه شد
سردار نائینی سخنگوی سپاه شد

سردار علی‌محمد نائینی با پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه و با تایید سردار سرلشکر سلامی به عنوان سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه معرفی شد

وزیر اطلاعات:‌ ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند
وزیر اطلاعات:‌ ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند

وزیر اطلاعات گفت: در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند.

میرلوحی: همه ادعا‌ها و گنده گویی‌های زاکانی پوچ درآمد، خبری از اتوبوس و تاکسی نیست
میرلوحی: همه ادعا‌ها و گنده گویی‌های زاکانی پوچ درآمد، خبری از اتوبوس و تاکسی نیست

عضو سابق شورای شهر گفت: «زاکانی به‌جای اصرار بر ماندن در مسند شهرداری باید به نظر افکار عمومی و شورای شهر احترام بگذارد و کناره‌گیری کند. از مهم‌ترین منتقدان شهرداری در حال حاضر رفقای زاکانی هستند.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است