کد خبر : 267783
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - 11:55
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

موتور گلزنی مهدی طارمی روشن شد

ستاره ایرانی پورتو توانست دومین گل خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را به‌ثمر برساند.

موتور گلزنی مهدی طارمی روشن شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فوتبال ۳۶۰ نوشت: هفته نهم لیگ برتر پرتغال در حالی بامداد امروز (دوشنبه) پیگیری شد که شاگردان سرجیو کونسیسائو در تیم پورتو پرتغال میهمان تیم ویزلا بودند. با توجه به توقف غیرمنتظره بنفیکا در جدال با کاساپیا در این هفته از رقابت‌ها، پورتویی‌ها امید داشتند که در خانه حریف بتوانند ۳ امتیاز کامل را به‌دست آورند و خود را هم‌امتیاز با بنفیکا و البته اسپورتینگ (با یک بازی کمتر) در صدر جدول لیگ برتر پرتغال کنند؛ اتفاقی که برای پورتویی‌ها رخ داد و آن‌ها توانستند به خواسته خود برسند.

شاگردان کونسیسائو در همان نیمه نخست توانستند خواسته خود را عملی کنند و با ثبت ۲ گل برابر ویزلا، کسب ۳ امتیاز در خانه حریف را قطعی کنند. نکته جالب‌توجه برتری ۲ گله پورتویی‌ها در هفته نهم لیگ برتر پرتغال، درخشش مهدی طارمی و گلزنی این ستاره باتجربه برای تیمش بود که باعث شد تا با گلزنی طارمی، موتور تیمِ کونسیسائو روشن شود. طارمی که رفته‌رفته به فرم ایده‌آل خود نزدیک می‌شود، در جدال با ویزلا توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را فرو بریزد.

پنجمین گل ستاره ایرانی به ویزلا!

مهدی طارمی در حالی در جدال بامداد امروز (دوشنبه) برابر ویزلا موفق به گلزنی برای پورتو شد که این پنجمین گل طارمی در دوران حضورش در فوتبال پرتغال به تیم ویزلا بود. ستاره ایرانی پیشتر، در جریان برتری ۴ بر ۲ تیمش در مصاف با ویزلا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ توانست ۲ گل از ۴ گل تیمش را به‌ثمر برساند. طارمی همچنین در فصل گذشته، هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی موفق به گلزنی برابر ویزلا شد و جالب آنکه ۳ گل از ۵ گل طارمی برابر حریف پرتغالی از روی نقطه پنالتی به‌ثبت رسیده است!

موتور طارمی در حال روشن شدن است؟

ستاره ایرانی پورتو در ۴ بازی اخیرش در فوتبال باشگاهی و ملی توانسته کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد؛ به‌طوری‌که او در جدال تیم‌های ملی ایران و اردن، هم در قامت گل‌ساز درخشید و هم برای تیم ملی ایران گل زد. طارمی بعد از آنکه ناکام در باز کردن دروازه تیم ملی قطر بود، توانست برای پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد و ۲ گل از ۴ گل تیمش در دوئل با آنتورپ بلژیک را ساخت و بعد از آن، بامداد امروز (یکشنبه) به ویزلا گل زد تا در ۴ مسابقه اخیر خود، آمار ۳ گل زده و ۳ پاس گل را به‌ثبت برساند که آماری چشمگیری محسوب می‌شود. هر چند که از نظر گلزنی برای پورتو، طارمی بعد از ۵ بازی پیاپی ناکامی در گلزنی برای تیمش (در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا) توانست دروازه ویزلا را باز کند که از این حیث آمار خوبی محسوب نمی‌شود.

جا ماندن ستاره ایرانی از کورس مدعیان آقای گلی

طارمی در ۹ بازی این فصل لیگ برتر پرتغال تنها ۲ گل به‌ثمر رسانده که آمار قابل‌قبولی برای ستاره ایرانی محسوب نمی‌شود؛ به‌ویژه آنکه او در فصل گذشته نتوانست آقای گل رقابت‌ها شود اما در فصل جدید، طارمی کاملاً از کورس مدعیان آقای گلی جا مانده است و فاصله چشمگیری تا صدر جدول برترین گلزنان فصل دارد. هکتور هرناندس مهاجم تیم چاوس با ۷ گل زده در کنار سیمون بانزا مهاجم تیم براگا، برترین گلزنان فصل جدید لیگ برتر پرتغال هستند که در ادامه فصل، مهدی طارمی کار بسیار سختی برای رسیدن به آن‌ها در صدر جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال دارد و باید دید آیا ستاره ایرانی می‌تواند به مانند فصل گذشته بازهم صاحب کفش طلا شود یا خیر.

اخبار مرتبط:
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

مدیرعامل استقلال از سمتش کنار گذاشته شد.

مسعود اسکویی درگذشت
مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو، دارفانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است