کد خبر : 267754
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - 11:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

راه‌های روستایی شهرستان چادگان بهسازی و آسفالت می‌شود

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی هرمانک شهرستان چادگان و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دره آلوچه و دولت آباد چادگان به طول هفت کیلومتر خبر داد.

راه‌های روستایی شهرستان چادگان بهسازی و آسفالت می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سعید خدابخشی، معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور روستای هرمانک در راستای مشکلات فراوانی که برای تردد مردم منطقه در فصل تابستان و زمستان به وجود آمده بود با انجام زیرسازی و ساخت ابنیه فنی انجام شد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: این طرح در امتداد اجرای طرح‌های ارتقای رویه آسفالتی راه‌های روستایی شهرستان چادگان محور شهرکرد به چادگان پس از پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت روستای هرمانک به طول یک کیلومتر و ۲۸۵ متر تمام شده، دره آلوچه به طول ۲ کیلومتر و ۶۵۰ متر زیرسازی و آماده آسفالت است و دولت آباد به طول ۲ کیلومتر و ۸۵۰ متر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی زیرسازی و آماده آسفالت است.

خدابخشی عنوان کرد: راه‌های روستایی شهرستان چادگان به طول هفت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و تخصیص قیر توسط بسیج سازندگی به میزان ۱۹۵ تن در حال انجام است.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به فعالیت سه کارگاه اجرای آسفالت در سه محور مختلف شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: اعتبار جذب شده برای این سه طرح برابر با ۱۰۰ میلیارد ریال است که توسط پیمانکار بخش خصوصی و تحت نظارت مهندسین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حال اجراست.

وی سال ۱۴۰۲ را فرصتی مغتنم برای ارتقا و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در استان اصفهان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد و افزود: با ایجاد بسترهای مناسب حمل و نقل و ایجاد سهولت در ترددهای جاده‌ای، بدون شک شاهد توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه در مناطق روستایی خواهیم بود که حاصل آن رشد تولید، توسعه اقتصادی و افزایش سطح رفاه اجتماعی است.

خدابخشی عزم راهداران برای ارتقای ایمنی و برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی را یک ضرورت برشمرد و در ادامه بر تقویت اراده و روحیه جهادی در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق سیاست‌های اجرایی به راهداران سراسر استان تأکید کرد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان ادامه داد: شهرستان چادگان یکی از شهرستان‌های ۲۸ گانه استان اصفهان است که به علت همسایگی با شهرستان‌های تیران و کرون از شمال و شرق، شهرستان فریدن از سمت شمال غرب، شهرستان فریدونشهر از سمت غرب و استان چهارمحال و بختیاری از سمت جنوب هم مرز است، دارای محورهای شریانی پر تردد و با اهمیتی است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ها و رضایتمندی مردم عنوان کرد.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است