کد خبر : 267701
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - 20:55
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

محمدرضا عارف به ممنوع‌الکار کردن بازیگران زن اعتراض کرد

محمدرضا عارف در واکنش به ممنوع‌الکار شدن بازیگران زن نوشت: التیام زخم‌های به جای مانده از حوادث تلخ سال گذشته، نیازمند مرهمی از دلجویی و دعوت به گفت‌گو برای بازسازی و بازیابی وحدت و ترمیم و کاهش شکاف‌ها است، نه آنکه متولیان فرهنگ و هنر، ناهنرمندانه در مسیر دافعه و تنش گام بردارند.

محمدرضا عارف به ممنوع‌الکار کردن بازیگران زن اعتراض کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جماران نوشت: محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان نسبت به ممنوع‌الکار شدن برخی از بازیگران زن اعتراض کرد.

او در صفحه اینستاگرام خود با انتشار متنی ضمن انتقاد از رویکرد وزارت ارشاد درباره ممنوع الکاری برخی از بازیگران زن تاکید کرد که متولیان فرهنگ و هنر ، ناهنرمندانه در مسیر دافعه و تنش و شکاف گام برمی دارند.

متن یادداشت محمدرضا عارف به شرح زیر است:

اکثریت هنرمندان عزیز سرزمین هنر پرورمان_ ایران_ کشوری که تداوم تاریخی آن ، بیش از هر چیز مرهون ادب و هنر است، به ویژه بانوان ارجمند هنر هفتم (سینما)، با نگرش‌های مختلف، همیشه و در همه حال دغدغه ایران را داشته و دارند و قلبشان برای میهن عزیزمان می تپد.

زیبنده نیست که دستگاه متولی ، به جای آنکه اهالی هنر را قدر بداند و بر صدر بنشاند و در راستای تقویت همبستگی و انسجام ملی و رونق نشاط و شادابی و غنی سازی فرهنگ ملی، ملت و کشور را از وجود مبارکشان ، بهره مند گرداند، با رویکردی تقابلی و تنازعی با ایشان مواجه شود و به جای رویه ی جذب حداکثری، رویکرد ناصواب حذف و طرد را در پیش بگیرد .

هنری که در سنت سترگ ما ، برتر از گوهر آمد پدید، می تواند و می بایست ، یاریگر مودت و محبت در جامعه ی ما باشد، نه آنکه با نگرش های سطحی و جناحی و سلیقه ای ، از صحنه بیرون رانده شود.

التیام زخم های به جای مانده از حوادث تلخ سال گذشته، نیازمند مرهمی از دلجویی و دعوت به گفت و گو برای بازسازی و بازیابی وحدت و ترمیم و کاهش شکاف ها است، نه آنکه متولیان فرهنگ و هنر ، ناهنرمندانه در مسیر دافعه و تنش و شکاف گام بردارند. محبت ،مودت و مهربانی ، سنت حسنه ی اسلامی _ایرانی است. آن را پاس بداریم.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه از عبدالملکی: هنوز خروجی ۱۰۰۰ بسته سرمایه‌گذاری مناطق آزاد مشخص نیست، اما از رونمایی ۲۰۰ بسته دیگر سخن می‌گوید
انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه از عبدالملکی: هنوز خروجی ۱۰۰۰ بسته سرمایه‌گذاری مناطق آزاد مشخص نیست، اما از رونمایی ۲۰۰ بسته دیگر سخن می‌گوید

تسنیم نوشت: درحالی هنوز خروجی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد مشخص نیست که دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از رونمایی ۲۰۰ بسته دیگر خبر داد.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است