کد خبر : 267434
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ - 13:34
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تلگرام کانال‌های خبری مرتبط با حماس را مسدود کرد

پیام رسان روسی تلگرام دسترسی به بسیاری از کانال های مرتبط با جنبش فلسطینی حماس را پس از تشدید درگیری های جاری در غزه مسدود کرد.

تلگرام کانال‌های خبری مرتبط با حماس را مسدود کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ میدل ایست نیوز نوشت: پیام رسان روسی تلگرام دسترسی به بسیاری از کانال های مرتبط با جنبش فلسطینی حماس را پس از تشدید درگیری های جاری در غزه مسدود کرد.

به گزارش CNN یکی از کانال های اصلی تحت مدیریت کتائب القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از دسترس حدود ۷۰۰ هزار دنبال کننده این کانال در پلتفرم های آی او اس و اندروید خارج شد.

همچنین یک حساب دیگر با بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده که به نمایندگی از حماس معروف بود، از دسترس کاربران آی او اس خارج اما همچنان در پلتفرم اندروید در دسترس است. این حساب پیش از این ویدئویی از سخنگوی کتائب القسام و نیز اسیران اسرائیلی نزد حماس را منتشر کرده بود.

دیگر کانال هایی که حمایت از حماس را ابراز کرده بودند، علیرغم عدم آشکار شدن ارتباطشان با این جنبش، مسدود شدند.

این اقدام تلگرام ضربه ای اساسی به یکی از منابع تبلیغاتی حامی حماس از آغاز نبرد این جنبش با اسرائیل است.

اخبار مرتبط:
چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی

شومیز و تونیک نوعی بلوز زنانه است که در مدل‌ها، اندازه‌ها و در جنس‌های مختلف در قیمت‌های متنوع تولید می‌شود. با خرید شومیز مجلسی و اسپرت زنانه می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و یا جشن‌های رسمی استایلی زیبا برای خود بسازید.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است