کد خبر : 266416
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - 16:53
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: جنگ اسرائیل و حماس به درازا نمی‌کشد

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم می‌گوید: تصور می‌کنم درگیری در نوار غزه به درازا نمی‌کشد زیرا خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند طولانی‌شدن جنگ بیش از همه به ضرر خودشان است.

نماینده مجلس: جنگ اسرائیل و حماس به درازا نمی‌کشد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: محمدحسن آصفری، نماینده مجلس، درباره حمله اسرائیل به بیمارستان الاهلی در غزه گفت: «من باور دارم پشت پرده حمله به بیمارستانی در غزه شورای امنیت سازمان ملل است. در واقع رژیم صهیونیستی با هماهنگی شورای امنیت به این بیمارستان حمله کرد. چند روز پیش از این حمله یکی‌ از اعضای شورای امنیت خواستار آتش‌بس شد اما این درخواست وتو شد. بعد از آن این حمله جنایتکارانه صورت گرفت».

او ادامه داد: «این حمله وحشیانه در سکوت کامل نهادها و مجامع بین‌المللی رخ داد که البته بی‌پاسخ نمی‌ماند. جبهه مقاومت منتظر حمله زمینی صهیونیست‌هاست تا در این صورت به نیروهای مقاومت به تمام مناطق اشغالی نفوذ کنند و اگر ونین شود دیگر بازگرداندن مقاومت به سادگی امکان‌پذیر نیست».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «هیچ فرقی بین مردم غزه با سایر مردم در نقاط مختلف جهان نیست‌. وقتی در اروپا یک اقدام تروریستی می‌شود تمام جوامع بین‌المللی و کشورهای غربی به موضوع ورود می‌کنند و واکنش نشان می‌دهند اما اکنون شاهد فرودآمدن بمب‌های بسیار ویرانگر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بر سر مردم غزه هستند».

آصفری در پایان گفت: «جبهه مقاومت در مناطق بسیاری حضور دارد و دایره‌اش وسیع است. اگر حملات صهیونیست‌ها ادامه داشته باشد، تردیدی نیست که از جایی ضرباتی مهلک می‌خورند که فکرش را نمی‌کردمذ. البته من تصور می‌کنم جنگ به درازا نمی‌کشد زیرا خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند طولانی‌شدن جنگ بیش از همه به ضرر خودشان است».

اخبار مرتبط:
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند
در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند

منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است