کد خبر : 266392
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - 13:28
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

بدرقه تیم ملی بانوان به مسابقات انتخابی المپیک با شعار لبیک یا غزه

مراسم بدرقه تیم ملی بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک برگزار شد.

بدرقه تیم ملی بانوان به مسابقات انتخابی المپیک با شعار  لبیک یا غزه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک از ساعت ۱۰:۲۰ امروز با حضور اعضای این تیم، مهدی تاج و اعضای  هیات رئیسه فدراسیون، هدایت ممبینی(دبیرکل) فدراسیون، محمود اسلامیان(مشاور عالی رئیس فدراسیون) حضور داشتند.

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم بانوان با برگردن انداختن چفیه همراه با پرچم کشورمان به شهدای غزه ادای احترام کردند.

شاگردان مریم آزمون در این مرحله با استرالیا، چین تایپه و فیلیپین همگروه هستند.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ضمن تشکر و قدردانی از مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه اعلام کرد قول می‌دهیم مانند همیشه باعث سرافرازی ایران اسلامی باشیم و در این میدان بزرگ به یک جنگ نابرابر می‌رویم، سربلند باشیم.

مهدی تاج دیگر سخنران این مراسم بود. او در ابتدا عنوان کرد: از هیات رئیسه فدراسیون متشکرم که زحمات زیادی کشیده‌ است. بانوان ما همین که انتخاب شده‌اند و از مرحله اول به مرحله دوم و راهی استرالیا هستند، ارزشمند است. نگاه وزیر هم این بوده که صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در استرالیا گرفته شود، چون خود میزبان تیم چهارم دنیاست، از تیم ملی زنان حمایت کنیم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم با هر نتیجه‌ای از این‌ تیم حمایت کنیم. همه می‌دانند این تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا نتایج خوبی بگیرد. با وجود شرایط مالی خاصی که هست، بهترین تلاش خود را کرده‌اید. همین که بیگانه با شرایط مملکت و دنیا نیستید و پرچم فلسطین را بر گردن انداخته‌اید، ارزش دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ظلمی در منطقه ما جاری و ساری است که عکس‌العمل نشان داده‌اید و مسئولیت را متوجه خود کرده‌اید. هیات رئیسه فدراسیون صرف نظر از نتیجه تیم امید که جای عذرخواهی، تذکر و تدبیر دارد، موفق بوده. تیم امید شرایطی دارد که باید گفت. همه بسنده کرده‌اند به این تیم و کسی به تیم بانوان، ۱۴ ساله‌ها در کافا و فوتسال و تیم‌های پایه صحبت نمی‌کند. کشورهای کافا امکانات خوبی دارند ولی ما قهرمان می‌شویم. به تیم زنان اهمیت می‌دهیم و اولویت ماست. درمورد تیم امید هم باید در آینده تحلیلی باشد و نقطه ضعف فدراسیون را برطرف کنیم.

تاج افزود: باید در سامانه مدیریتی‌اش یک کاسه باشیم؛ یا کمیته و یا فدراسیون. نه این که تیم از کمیته المپیک بیرون بیاید ولی باید فکری کنیم. مهم‌ترین مسئله برای ما این است که در فیفادی و برنامه AFC بازی تیم امید گنجانده شود. الان اگر باشگاهی متمایل باشد می‌تواند بازیکن بدهد. آنچه را توانسته‌ایم ببریم در مسابقات شرکت کرده‌اند و نه تمام توان تیم زیر ۲۳ سال. این‌ها موانعی هستند که کم هم نیست و باید رفع شود تا تیم امید کشور را به تورنمنت‌ها اعزام کنیم. قهرمانی تیم ملی در تورنمنت اردن را هم تبریک می‌گویم که نتایج درخشانی هم گرفت.

مریم آزمون هم اعلام کرد: خیلی خوشحالم که به فوتبال بانوان این اندازه اهمیت داده شده است. از همه اعضای هیات رئیسه، رییس، نایب رئیس بانوان و اهالی رسانه تشکر می‌کنم. همچنین از حامی مالی تیم نیز تشکر ویژه‌ای دارم.

شاید هیچکس انتظار صعود از این مرحله را نداشت که بتوانیم از میانمار صعود کنیم. مجبور شدیم ۲ بازی با تیمی کنیم که خودش میزبان و از لحاظ رنکینگ نیز از ما بالاتر بود‌. مجبور بودیم با این تیم در کشور خودش ۲ بازی رفت و برگشت انجام بدهیم. پس از برد یک بر صفر در بازی اول شوکه بودیم زیرا اردوی آماده سازی نداشتیم و بدون بازی دوستانه رفتیم. صعود به مرحله دوم برای ما یک رویا بود. بچه‌های ما خیلی جنگیدند و در یک جنگ نابرابر پیروز شدند(در این لحظه آزمون پشت تریبون برای ثانیه‌هایی به گریه افتاد). الان اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنم. همین که با تیم چهارم دنیا و فلیپین که در جام جهانی بازی کرده بازی کنیم برای ما کافی است و می‌خواهیم سه بازی خوب داشته باشیم. با وجود تمام مشکلات می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

از مرضیه جعفری، سرمربی تیم خاتون بم تشکر می‌کنم که با وجود بازی‌های تیمش دز آسیا به کمک ما آمد و ۹ بازیکن این تیم را در اختیار ما قرار داد. می‌خواهیم نماینده‌ای در حد دختران شایسته ایران باشیم.

پس از صحبت‌های سرمربی تیم بانوان، مراسم تقدیر از بازیکنان و کادرفنی آغاز شد. البته پیش از آن اعضای حاضر در سالن شعار “لبیک یا غزه” سر دادند.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است