کد خبر : 265924
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ - 10:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی در اصفهان

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی به منظور ارائه خدمات‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان و جلب رضایتمندی عمومی از خدمات پلیسی به آنان خبر داد.

آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا محمدی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان و همچنین کاهش وقت و هزینه آنان و جلب رضایتمندی عمومی از خدمات پلیسی نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شده است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در همین راستا ساخت چندین کلانتری، ستاد و قرارگاه انتظامی در دست اقدام است که به زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آنها خواهیم بود و شهروندان می‌توانند از خدمات این یگان‌ها بهره‌مند شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: با کمال افتخار به مردم خوب و شریف منطقه «حصه» شهرستان اصفهان این نوید را می‌دهم که برای ساخت کلانتری در منطقه آنها اقدامات خوبی صورت گرفته و زمین مورد نیاز از سوی شهرداری به پلیس واگذار شده و در آینده‌ای نزدیک ساختمان کلانتری در این منطقه احداث خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان‌های بُرخوار، شاهین شهر و میمه خبر داد و گفت: ساختمان جدید ستاد و قرارگاه انتظامی شهرستان خورو بیابانک هم به سرانجام رسیده و در روزهای آتی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: ساختمان جدید کلانتری مرکزی شهرستان خوانسار هم با ۵۶۰ متر زیربنا احداث شده که به زودی افتتاح و شهروندان این شهرستان می‌توانند از خدمات کلانتری مذکور بهره‌مند شوند.

محمدی ادامه داد: به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به پلیس فتا ساختمان شماره ۲ این پلیس در خیابان خواجه عمید شهر اصفهان احداث می‌شود که پیشرفت های خوبی هم داشته و در آینده‌ای نزدیک مردم شهر اصفهان می‌توانند برای انجام کارهای خود در حوزه جرایم فضای مجازی به ساختمان شماره ۲ این پلیس مراجعه کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تجهیز یگان‌های انتظامی به تجهیزات جدید و هوشمند از اضافه شدن ناوگان موتوری و خودرویی جدید به فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا و یگان تکاوری استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با تجهیز و تقویت این یگان‌ها شاهد تحرک و چابکی بیشتر در نیروها و شتاب بیشتر در خدمات‌رسانی به مردم شریف استان خواهیم بود و یگان‌های انتظامی به ویژه پلیس‌های تخصصی ماموریت‌های خود را با قدرت و توان بیشتری دنبال خوهند کرد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است