کد خبر : 265866
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - 13:00
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

رهبر انقلاب: مسئول سیاست‌های رژیم اسرایل، آمریکاست

جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب: مسئول سیاست‌های رژیم اسرایل، آمریکاست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، خواستار یک جهش تازه و مبتکرانه علمی و ورود به فصل تازه‌ای از فعالیت‌های نوآورانه در مراکز و محیط‌های علمی-دانشگاهی شدند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، قطع ضروری بمباران‌ها را مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها، گفتند: ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

رهبر انقلاب قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواندند و گفتند: اعتراض مسئولان برخی کشورها در مکالمات خود با مسئولان ما این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامیان را کشته‌اند؟ این حرف خلاف واقع است چرا که ساکنان شهرک‌ها غیرنظامی نیستند و مسلح هستند ولی با حتی فرض غیرنظامی بودن، چه تعداد از آنها کشته شدند و چه تعداد از غیرنظامیان فلسطینی این روزها به شهادت رسیده‌اند؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: رژیم غاصب صد برابر آن تعداد، یعنی چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.

ایشان با تأکید بر اینکه دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود، دولت آمریکا را مسئول سیاست‌های رژیم غاصب دانستند و افزودند: بر اساس اطلاعات متعدد، سیاستگذار و تنظیم‌کننده سیاست جاریِ این روزهای رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند و آمریکا در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد.

رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه بمباران‌ها باید فوراً قطع شود، اجتماعات ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی و حتی غیرمسلمانان در آمریکا و اروپا را نشانه عصبانیت جدی ملت‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی برشمردند و گفتند: اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. این واقعیت را باید بدانند و این توقع را مطرح نکنند که نگذارید فلان گروه فلان کار را انجام دهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند.

اخبار مرتبط:
خاطرات روحانی از نخستین روزهای پیروزی در انتخابات ۹۲: احمدی‌نژاد گفت وقتی کلمهٔ «گازانبر» را به کار بردی، رو به وزیرانم کرده و گفتم: شیخ، قالیباف را از طبقه ۲۶ پایین انداخت
خاطرات روحانی از نخستین روزهای پیروزی در انتخابات ۹۲: احمدی‌نژاد گفت وقتی کلمهٔ «گازانبر» را به کار بردی، رو به وزیرانم کرده و گفتم: شیخ، قالیباف را از طبقه ۲۶ پایین انداخت

حسن روحانی رئیس جمهور پیشین ایران در خاطرات خود از نخستین روز‌های پیروزی در انتخابات ۹۲ نوشته است: احمدی‌نژاد با لبخند در دفتر من حاضر شد. گفت تمام مناظره‌ها را دیده است و در مناظره سوم با چند نفر از وزیران در دفتر رئیس‌جمهور پای تلویزیون نشسته بودند که من کلمهٔ «گازانبر» را به کار بردم. احمدی‌نژاد در همان لحظه به وزیرانش رو کرده بود و گفته بود: «شیخ، قالیباف را از طبقه بیست و ششم پایین انداخت.»

جلال جلالی‌زاده: پزشکیان اگر بخواهد با مخالفانش برخورد ناسالم داشته باشد، حتماً ضرر می‌کند
جلال جلالی‌زاده: پزشکیان اگر بخواهد با مخالفانش برخورد ناسالم داشته باشد، حتماً ضرر می‌کند

یک فعال سیاسی گفت: آقای پزشکیان اگر تندروی کند و بخواهد با مخالفانش برخورد ناسالم داشته باشد، حتما ضرر می‌کند و اگر شعارهایش را پیگیری نکند طرفدارانش را هم از دست خواهد داد.

سردار نائینی سخنگوی سپاه شد
سردار نائینی سخنگوی سپاه شد

سردار علی‌محمد نائینی با پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه و با تایید سردار سرلشکر سلامی به عنوان سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه معرفی شد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است