کد خبر : 265800
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - 07:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اصفهان در رتبه دوم پاسخگویی به شکایات راهداری در کشور

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ثبت ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت در شش ماهه ابتدایی سال جاری در سامانه ۱۴۱ استان اصفهان خبر داد.

اصفهان در رتبه دوم پاسخگویی به شکایات راهداری در کشور

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مریم تاکی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: از میزان ۱۰۲هزار و ۴۵۳ شکایت ثبت شده در کشور، تعداد ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت، توسط اداره مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت شده است، که به طور میانگین ۱۶ درصد کل شکایات ثبت شده و رتبه دوم ثبت پس از ستاد مدیریت راههای کشور است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: از این تعداد، ۱۰هزار و ۳۷ شکایت مربوط به مشکلات راه، ۴هزار و ۹۸۸ شکایت در حوزه باری، هزار و ۲۶۳ شکایت در حوزه مسافری، ۲۶ شکایت مربوط به عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز رفاهی، ۲۲ شکایت در حوزه ایمنی حریم و راه و ۱۹ شکایت درخصوص ترانزیت باری بوده است.

تاکی بیان کرد: در این بازه مرکز مدیریت راه‌های کشور (تهران) نیز تعداد ۱۹هزار و ۲۹۸ شکایت به ثبت رسانده، که ۱۹درصد از کل شکایات ثبت شده کل کشور بوده و پس از آن سامانه ۱۴۱ استان اصفهان با ثبت ۱۶درصد از کل شکایات کشوری، رتبه دوم را داراست.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در حوزه مسافر و بار، رسیدگی به ۵ هزار و ۷۴۲ شکایت پایان یافته و حدود ۵۰۰ شکایت در جریان است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان شکایت ثبت شده در حوزه‌های باری و مسافری مربوط به شهریورماه است، گفت: بیشترین شکایات حوزه بار مربوط به عدم پرداخت کرایه و نرخ نامتعارف کمیسیون برای حمل بار بوده و همچنین تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر و نقص فنی خودرو نیز بیشترین میزان شکایات ثبت شده در حوزه مسافری بوده است.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است