کد خبر : 265526
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - 08:21
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مهم‌ترین پروژه‌های شهر اصفهان خط دو مترو و رینگ چهارم است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهم‌ترین پروژه‌های شهر اصفهان خط دو مترو و رینگ چهارم است که در کمیسیون تلفیق، به‌صورت مستمر و کمیسیون‌های مختلف همچون حمل‌ونقل و عمران رصد می‌شود.

مهم‌ترین پروژه‌های شهر اصفهان خط دو مترو و رینگ چهارم است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: بر اساس گزارش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، در سال جاری بالغ بر ۱۰۰۰ پروژه در نظر گرفته است که حدود ۱۰۰ مورد شاخص و ۱۰۰ مورد مهم منطقه‌ای محسوب می‌شود و علاوه بر جلساتی که در شهرداری برای رصد آن انجام می‌شود، این حدود ۲۰۰ پروژه مهم به‌صورت ویژه توسط شورا مورد رصد قرار می‌گیرد و ماهانه پیشرفت آن پیگیری می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی مهم‌ترین پروژه‌های شهر اصفهان خط دو مترو و رینگ چهارم دانست و گفت: جدا از کمیسیون تلفیق، به‌صورت مستمر در کمیسیون‌های مختلف همچون حمل‌ونقل و عمران رصد می‌شود، اما پروژه‌های مهم منطقه‌ای همانند بعضی پیاده‌روسازی‌ها، احداث فضای سبز و مراکز فرهنگی در این جلسه مورد رصد قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطر نشان کرد: در زمینه ارتباط مردم، نحوه انتقال مشکل شهروندان به مسئولان، خروجی این ارتباط و بازخوردی که دریافت می‌شود، در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورا گزارش مفصلی از سوی حوزه روابط عمومی شهرداری دریافت شد.

وی با بیان اینکه در ادامه جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورا، تفریغ بودجه سازمان آرامستان‌ها بررسی و تصویب شد که باید در جلسه علنی نیز مطرح شود، اضافه کرد: همچنین بازدیدی از فعالیت‌های عمرانی مرکز همایش‌های امام خامنه‌ای نیز انجام شد.

نورصالحی اضافه کرد: در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان بخشی از تکمیل پروژه مرکز همایش‌ها دیده شده است، البته اعضای شورا طرحی ارائه کردند که در حال بررسی است تا شهرداری برنامه خود را برای تکمیل این پروژه ارائه کند.

اخبار مرتبط:
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد

عملیات احداث بیش از ۲۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان آغاز شد.

مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است