کد خبر : 265245
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - 11:34
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

آقاتهرانی، عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه انتخاباتی داریم / در شهرستان‌ها هم فعال هَستیم

نماینده مجلس انقلابی یازدهم گفت: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

آقاتهرانی، عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه انتخاباتی داریم /  در شهرستان‌ها هم فعال هَستیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین اقدامات جبهه پایداری در انتخابات پیش روی مجلس، عنوان کرد: ما هر هفته جلسه داریم و دوستان شورای مرکزی نشست دارند و جریانات روز را دنبال می کنیم. ارتباط‌ جبهه با شهرستان‌ها و در حوزه های انتخاباتی برقرار است.

وی افزود: در شهرستان‌ها گروه‌های مرکزی و استان‌ها نیز فعال هستند. جبهه در استان‌ها و شهرستان‌ها در انتخابات ورود می‌کنند و همین طور با تشکل‌ها و افراد واجد شرایط نیز همراهی دارند.

 رئیس شورای مرکزی بیان کرد: در جلسات پیش از ثبت نام هم به این نتیجه رسیدیم که از افراد فرهیخته و شایسته دعوت بعمل آوردیم که حضور پیدا کنند و ثبت نام کنند که ثبت نام هم انجام دادند، دوباره به قاعده زمانی ثبت‌نام که نزدیک شویم ثبت نام مجدد خواهند کرد.

آقا تهرانی تاکید کرد: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

وی یاد آور شد: در جبهه پایداری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده، در شرایط مختلف به درستی انجام وظیفه کند. به لطف الهی ما همیشه پای کار فعالیت‌ها ایستاده‌ و بر موازین پایدار خواهیم ماند.

 رئیس شورای مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: به همه کاندیداها عرض می‌کنم، که در تبلیغات از تخریب دیگران پرهیز کرده و همه الگوی راستی، صداقت، ولایتمداری، قانون مداری، مردمی بودن، ساده زیستی و اخلاق مداری باشیم.

اخبار مرتبط:
گرامی‌مقدم: اصلاح‌طلبان تا ۶ ماه آینده درباره انتخابات ۱۴۰۴ تصمیم خواهند گرفت
گرامی‌مقدم: اصلاح‌طلبان تا ۶ ماه آینده درباره انتخابات ۱۴۰۴ تصمیم خواهند گرفت

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: آرایش اصلاح طلبان درباره انتخابات ریاست جمهوری تا ۶ ماه آینده مشخص می شود.

عباس عبدی: در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه علیه ایران بیشتر خواهد شد
عباس عبدی: در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه علیه ایران بیشتر خواهد شد

از سوی دیگر تمرکز اطلاع‌رسانی مهم است و تندروهای بی‌مسوولیت را باید مهار کنند. یک نمونه آن سخنان نماینده تندروی مجلس که سعی کرد توجیه کند یا خالی‌بندی تکذیب شده فرد دیگری مبنی بر احضار شبانه سفیر سوییس از سوی نهاد نظامی! در پایان متذکر می‌شود که بدون تردید و در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای علیه ایران بیشتر خواهد شد و این به سود ایران نیست.

رشیدی‌کوچی: رئیسی دلش نمی‌خواهد فیلترینگ برداشته شَود / فکر می‌کنند مردم هم نمی‌فهمند
رشیدی‌کوچی: رئیسی دلش نمی‌خواهد فیلترینگ برداشته شَود / فکر می‌کنند مردم هم نمی‌فهمند

یک نماینده مجلس گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است