کد خبر : 265178
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - 18:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امام جمعه موقت اصفهان: قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان نابود خواهند شد

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان با محکوم‌کردن نسل‌کُشی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه گفت: هرکجا که اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان: قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان نابود خواهند شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: تقوا یکی از بزرگ‌ترین راه‌های پیروزی در دنیااست و بهشتی که خدا در قرآن کریم به رسیدن به آن وعده داده است شامل کسانی است که بر نفس خود غلبه می‌کنند و در ایمان پیشگام هستند.

به نوشته فارس؛ وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در دوره کنونی ادامه داد: امروز جنگ اسلام و صهیونیست است و هرکجا که اسلام وارد جنگ شد پیروز میدان بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان افزود: طی روزهای گذشته شاهد بودیم بعد از عملیات طوفان الاقصی صهیونیست‌ها به هر طریقی که توانستند از سرزمین‌های اشغالی فرار کردند، در این راستا این وعده خدا است که در قرآن کریم می‌فرماید قوم صهیونیست با صورت‌های پریشان پس از جنایاتی که داشتند نابود خواهند شد و مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد.

حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه طبق وعده خدا پیروزی از آن اسلام است و اسرائیل به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت اضافه کرد: طوفان الاقصی که توسط رزمندگان جببه مقاومت حماس و فلسطین اجرا شد، پاسخ قدرتمندانه به سال‌ها ظلم، ستم، جنایت و آدم کشی رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست و استکبار جهانی بداند در مقابل اراده‌های مردم ما ذلیل خواهند بود و مردم با حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند که مردم مظلوم غزه عقبه مردمی مسلمانان جهان را دارند.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر فرمودند، شکست ۱۵ مهر غیرجبران برای رژیم صهیونیستی بود، زیرا دنیا فکر نمی‌کرد رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و اطلاعاتی شکستی به این سنگینی را متحمل بشود که قابل جبران در سال‌ها نخواهد بود.

اخبار مرتبط:
دوچرخه‌های شهرداری اصفهان در ناژوان دپو و دچار آسیب شده است
دوچرخه‌های شهرداری اصفهان در ناژوان دپو و دچار آسیب شده است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: بیش از ۱۰۰۰ دستگاه دوچرخه در ایستگاه‌های دوچرخه سطح شهر بود، اکنون نه ایستگاه هست نه دوچرخه و قدمی در این زمینه برداشته نشده است.

۵۰ میلیارد فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در اصفهان کشف شد
۵۰ میلیارد فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف فرار مالیاتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در یک شرکت تجاری خبر داد.

شهادت بهترین سرانجام برای حجت‌الاسلام رییسی بود
شهادت بهترین سرانجام برای حجت‌الاسلام رییسی بود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: شهادت بهترین سرانجام برای حجت‌الاسلام رییسی به عنوان مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است