کد خبر : 264911
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ - 12:15
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

ادعای کیهان: رسانه‌های اصلاح‌طلب در لفافه از اسرائیل حمایت می‌کنند

روزنامه حسین شریعتداری نوشت: ما ایرانیان را در تاریخ به جوانمردی، مظلوم‌نوازی و مردانگی می‌شناسند، به این مفاهیم نگاه کنید، پس از آن اشک‌های چندین نسل از کودکان فلسطینی که یتیم و اسیر و شهید شدند را به یاد آورید، آنگاه دست به قلم شوید، سخن به زبان آورید و مظلوم را حمایت کنی.

ادعای کیهان: رسانه‌های اصلاح‌طلب در لفافه از اسرائیل حمایت می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان مدعی شد: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در شماره روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای را با یک فعال اصلاح‌طلب منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: «ایران باید کشتار بلاوجه مردم را محکوم کرده و بر امنیت افراد بی‌دفاع و بی‌گناه در طرفین ماجرا پافشاری کند… ایران باید از کشتار غیرنظامیان در هر سطحی که باشد، تبری جسته و خواستار پایان دادن به این مناقشه قدیمی باشد. در این برهه لازم نیست ایران آشکارا جزئیات حمایتش از حماس و سایر جنبش‌های منطقه‌ای را تشریح کند.»

این روزنامه در ادامه نوشت: چند روزی است که اصلاح‌طلبان در رسانه‌های زنجیره ای با وقاحت تمام و در لفافه به جای روایت جنایت‌های ۸۰ ساله صهیونیست‌ها که هزاران کودک و زن فلسطینی و چندین نسل از این ملت را به شهادت رساندند، شکنجه و آزار و اذیت کردند و به اسارت گرفتند، اقدام به عوض کردن جای ظالم و مظلوم می‌کنند. آنان از ملتی که زیر بار شدیدترین فشارها هستند و هیچ راه فراری از این جنایت‌ها و ظلم‌ها ندارند چه انتظاری دارند؟ نمی‌دانند که شهرک‌نشین غیرنظامی نیست؟ نمی‌دانند در عسقلان و سدیروت و اراضی اشغالی جنوب همین به اصطلاح شهرک‌نشینان غیرنظامی مورد اشاره زنجیره‌ای‌ها چه جنایاتی را در حق مردم غزه و کرانه باختری روا داشته‌اند؟ اشک‌های «گریس گانس»، سخنگوی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۴ را به یاد دارند؟

 

اخبار مرتبط:
آیت‌الله دوزدوزانی‌تبریزی: وقتی خودمان دروغ می‌گوییم چطور حرفمان بر دیگران اثر بگذارد؟
آیت‌الله دوزدوزانی‌تبریزی: وقتی خودمان دروغ می‌گوییم چطور حرفمان بر دیگران اثر بگذارد؟

آیت الله دوزدوزانی تبریزی بیان داشت: ادعای پیروی از اهل بیت علیهم السلام را داریم، اما ما کجا و اهل بیت علیهم السلام کجا ؟!

فعال اصولگرا: تندروها نباید در مجلس آینده قدرت تعیین‌کنندگی داشته باشند
فعال اصولگرا: تندروها نباید در مجلس آینده قدرت تعیین‌کنندگی داشته باشند

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: سخنان رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از هرگونه کشمکش سیاسی باعث شد تا از بروز اختلافات و کشمکش‌ها جلوگیری شود.

فساد کرسنت اثبات نشد؛ آقای زاکانی!
فساد کرسنت اثبات نشد؛ آقای زاکانی!

نصراله زارعی در پاسخ به این پرسش که رسیدگی به فساد قرارداد کرسنت چه نتیجه‌ای داشت؟ گفته است: «اگر طرف ایرانی اثبات می‌کرد که فسادی در این قرارداد وجود دارد، یعنی می‌توانست اثبات کند که اماراتی‌ها برای عقد قرارداد از روش‌های ناسالم استفاده کرده و مثلا رشوه داده‌اند، کل قرارداد ملغی می‌شد بدون یک سنت جریمه.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است