کد خبر : 264723
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - 21:47
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نقوی‌حسینی: درگیری حماس با اسرائیل طولانی خواهد بود

فعال سیاسی گفت: عملیات حماس با مذاکره متوقف نمی شود. حماس و نیروهای فلسطینی به عملیات خودشان ادامه خواهند داد. معتقدم یک جنگ طولانی را شاهد خواهیم بود و حماس آمادگی جنگ طولانی را دارد.

نقوی‌حسینی: درگیری حماس با اسرائیل طولانی خواهد بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: سیدحسین نقوی‌حسینی درباره عملیات حماس در سرزمین های اشغالی گفت: اسرائیل نشان داد که به لحاظ عملیاتی، امنیتی، اطلاعاتی خیلی ضعیف است چون همواره مدعی بود که لبنان، سوریه و نواره غزه و کرانه باختری را تحت کنترل دارد و هر اقدامی را شناسایی می کند اما عملیات حماس این رژیم را غافلگیر کرد.

وی افزود: با آغاز عملیات همه جانبه فلسطینی ها، ساکنان سرزمین های اشغالی متواری شدند و به بیابان ها و کوه ها پناه بردند، این نشان می دهد که رژیم صهیونیستی هیچ اطلاعی از این عملیات نداشت و هیچ پیش زمینه هشداری را برای ساکنان شهرک های صهیونیست نشین ایجاد نکرده بود.

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی یادآور شد: عملیات حماس جهان را خیره و ظرفیت های خوبی را برای جامعه فلسطین به وجود آورد. دولت نتانیاهو درمانده شده و نمی تواند این جنگ را ادامه دهد چون می داند به شکست های دیگری منتهی می شود. از این رو دست به دامن واسطه هایی شده است تا آنها بتوانند با حماس و نیروهای فلسطینی مذاکره کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می داند هنوز هیچ تحرکی از جانب سایر نیروهای مقاومت در کشورهای اسلامی همچون حزب الله انجام نشده است. اگر آنها به حماس بپیوندند شرایط دولت نتانیاهو خیلی متزلزل تر از حال حاضر می شود. از این رو این رژیم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با مذاکره جلوی ادامه جنگ را بگیرد چون از عواقبش می ترسد.

نقوی حسینی تأکید کرد: عملیات حماس با مذاکره متوقف نمی شود. حماس و نیروهای فلسطینی به عملیات خودشان ادامه خواهند داد. معتقدم یک جنگ طولانی را شاهد خواهیم بود و حماس آمادگی جنگ طولانی را دارد چون فلسطینی ها خیلی انتظار کشیدند تا بتوانند از چنین ظرفیت عملیاتی برخوردار شوند و امروز آنها خوشحال هستند.

اخبار مرتبط:
کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!
کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!

روزنامه حسین شریعتمداری مدعی شده است که رسانه‌های اصلاح‌‌طلب موفقیت‌های دولت رئیسی را زیر سوال می‌برند.

سخنگوی سپاه: ادعای مهاجرت پزشکان، عملیات روانی علیه نظام است / رسانه‌ها تصویر واقعی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان بدهند
سخنگوی سپاه: ادعای مهاجرت پزشکان، عملیات روانی علیه نظام است / رسانه‌ها تصویر واقعی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان بدهند

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویزهای دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای علیه نظام اسلامی دانست. او گفت: وظیفه اهالی رسانه این است که تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام بخش است را به دنیا نشان دهد.

دوئل دو سردار / سعید محمد علیه محمدباقر قالیباف
دوئل دو سردار / سعید محمد علیه محمدباقر قالیباف

اختلاف سعید محمد با محمدباقر قالیباف به پرونده جنجالی هلدینگ یاس و دوره شهرداری قالیباف بر می‌گردد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است