کد خبر : 264347
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - 18:20
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان

با بهره برداری از جاده قلعه چنعان، فولاد خوزستان گام مهم دیگری در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای رفاه مردم منطقه برداشت.

سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان

می توان سال ۱۴۰۲ را سالی ماندگار و پر از خبرهای خوب نامید. سالی که رکوردهای مختلف شکسته شد و درنوردیده مرزهای تولید و سودآوری شرکت فولاد خوزستان با وجود تحریم ها و محدودیت های مختلف را شاهد بودیم.
با وجود آنکه دشمنان این مرز و بوم با سخت ترین تحریم ها قصد به زانوافکندن اقتصاد کشور را داشتند، فولاد خوزستان نه تنها توانست رکوردهای تولید، فروش و صادرات خود را بشکند بلکه با نهایی کردن پروژه های توسعه ای، تولید و فروش آهن اسفنجی از مگامدول زمزم۳ را نیز آغاز کرد و اولین ذوب کارخانه فولادسازی شادگان نیز انجام شد.
فولاد خوزستان در این سال جایگاه خود را بعنوان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و تختال فولادی در بورس کالای ایران حفظ کرد و با کسب درآمد ۷۵هزارمیلیارد تومانی و کسب درآمد ارزی ۴۶۵میلیون دلاری از طریق صادرات زمینی و دریایی، هدف دشمنان ایران عزیز برای زمین زدن اقتصاد کشور را به آرزویی محال تبدیل کرد.

تدابیر، خلاقیت‌ها و پیشبرد پروژه ها در فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ نشان داد که با وجود مدیریت جهادی و انقلابی، میدان دادن به نیروهای متخصص و جوان بومی، بومی سازی تکنولوژی و سرمایه گذاری ها آینده نگرانه می توان بر همه محدودیت ها و تحریم های بیرونی غلبه کرد و توسعه ای همه جانبه را رقم زد. توسعه ای که باعث شد این شرکت هم در عرصه تولید و فروش و صادرات رکوردشکنی کند و هم در راه حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ها اقدامات زیرساختی مهمی انجام دهد و هم مسئولیت های اجتماعی را به خوبی ایفا نماید و همزمان ابرپروژه هایی برای پایداری و توسعه فعالیتها و افزایش سهم خود از بازار رقابتی فولاد اجرایی کند.

شرکت فولاد خوزستان در این سال نشان داد بعنوان یک مجموعه صنعتی پویا و سرزنده، در اندیشه  تحقق اهداف چشم انداز میان مدت و بلندمدت و تثبیت و تقویت موقعیت خود در عرصه صنعت و اقتصاد کشور است، ایده ای که از هم اکنون برای نیل به آن خیز برداشته است.
سال ۱۴۰۲ را بدرستی باید سال خیز بلند فولادمردان خوزستانی برای تصاحب بازار فولاد در ایران و افزایش روزافزون سهم صادراتی بازار رقابتی فولاد معرفی کرد.

اخبار مرتبط:
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است