کد خبر : 263082
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ - 12:52
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

خاندوزی: بسیج باید میدان‌دار اقتصاد کشور شود

وزیر اقتصاد مدعی شد: باید از ظرفیت بسیج در زمینه‌های مختلف همچون مالیات، گمرک، بیمه و امثالهم و انتقال علم و تجربه استفاده کنیم تا بازیگران اقتصاد مقاومتی غنی‌تر و توانمندتر شوند

خاندوزی: بسیج باید میدان‌دار اقتصاد کشور شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: سیداحسان خاندوزی در مراسم امضای تفاهمنامه بسیج مستضعفین و وزارت اقتصاد با هدف ظرفیت سازی و مردمی‌سازی فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس امیدواریم بتوانیم سازمان‌های رسمی را با تراز بسیج به عنوان یک مجموعه مردمی همسو کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی را که وجه تمایز آن مردمی بودن است پیاده سازی کنیم باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم.

خاندوزی تاکید کرد: علاوه بر اینکه مردم باید نقش بهره‌بردار را در فعالیت اقتصادی داشته باشند، در لایه بالاتر باید میدان‌دار باشند. یعنی از ظرفیت‌های مردم در اتخاذ تصمیم و اجرایی کردن سیاست‌ها استفاده کنیم.

وی برون‌سپاری کارهای اجرایی را ضروری دانست و افزود: برون‌سپاری می‌تواند تصمیم سیاستگذار را کم خطاتر کند و ضعف‌های نظام اداری را از بین ببرد. در مرحله پایش و نظارت نیز زمینه را برای توسعه نقش مدیریت و رهبری فراهم می‌کند.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج در زمینه‌های مختلف همچون مالیات، گمرک، بیمه و امثالهم و انتقال علم و تجربه استفاده کنیم تا بازیگران اقتصاد مقاومتی غنی‌تر و توانمندتر شوند.

اخبار مرتبط:
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند
داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند

با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سیدمحمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر ببینید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است