کد خبر : 261893
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ - 23:10
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

احمد خاتمی: به دنیا می‌گویم ما به‌وفور موشک داریم

سیداحمد خاتمی گفت: امروز دشمنان با فشارهای اقتصادی قصد دارند مقاومت مردم را در هم شکنند و با آوردن ایران به پای میز مذاکره به جهانیان بفهمانند که بالاخره ایران را با تحت فشار قرار دادن تسلیم کردیم، بازیگری اروپا در ارتباط با عمل به تعهدات بین المللی نیز بدین معناست که آمریکا و اروپا سر وته یه کرباسند.

احمد خاتمی: به دنیا می‌گویم ما به‌وفور موشک داریم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهر نوشت: سیداحمد خاتمی پیش از ظهر جمعه در یادواره ۲۲۵ شهید شهرستان فریدن با بیان اینکه مجالس شهدا فراجناحی است، اظهار کرد: ما یاد شهدا را با دروغ پردازی‌ها و تبلیغات مسموم دشمن در فضای مجازی و ماهواره فراموش نخواهیم کرد.

مام جمعه تهران تصریح کرد: حضور پرشور مردم در یادواره شهدا نشان از حمایت آنها از نظام و انقلاب است، ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی از نظام جدا نخواهند شد چراکه پای این نظام خون هزاران شهید نثار شده است.

راه حل رفع مشکلات کشور مذاکره با دشمنان نیست

وی گفت: راه حل مشکلات کشور مقاومت و نه مذاکره کردن با دشمنان است، شاهد بودیم که آمریکایی ها چگونه برجام را زیرپا گذاشتند و به تعهدات خود عمل نکردند.

خاتمی افزود: امروز دشمنان با فشارهای اقتصادی قصد دارند مقاومت مردم را در هم شکنند و با آوردن ایران به پای میز مذاکره به جهانیان بفهمانند که بالاخره ایران را با تحت فشار قرار دادن تسلیم کردیم، بازیگری اروپا در ارتباط با عمل به تعهدات بین المللی نیز بدین معناست که آمریکا و اروپا سر وته یه کرباسند.

وی تأکید کرد: در حکومت گرگ‌ها و زورگویان موشک حرف نخست را می‌زند اما ما به تمام زورگویان دنیا می گوییم که که ما نیز موشک به وفور داریم.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حربه دشمن برای جدایی مردم از انقلاب پمپاژ ناامیدی در دلهای آنهاست؛ امروز دشمن می‌خواهد با ناامید کردن مردم را از نظام و ولایت فقیه جدا کند اما با وجود مردمی انقلابی و بصیر و رهبری آگاه این آرزو را به گور خواهد برد.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است