کد خبر : 261536
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ - 04:57
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بازگشایی سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس «سفیر مهر» از امروز ۱۹ شهریورماه

شهردار اصفهان گفت: فرآیند انتخاب سرویس مدارس امسال به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه «سفیر مهر» انجام و این سامانه از امروز (یکشنبه) بازگشایی می‌شود.

بازگشایی سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس «سفیر مهر» از امروز ۱۹ شهریورماه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی قاسم‌زاده با اشاره به بازگشت ساعات کار ادارات به ساعت ۷ صبح بر اساس مصوبه هیأت دولت، اظهار کرد: بر این اساس از روز پنجشنبه هفته گذشته، ساعات کار مترو به ۶ تا ۲۱ بازگشت و شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز سرویس‌دهی خود را از ساعت ۶ آغاز می‌کند و تا ساعت ۲۲ به ارائه خدمت می‌پردازد.

به نوشته فارس؛ وی حمل‌ونقل و انتخاب سرویس مدارس را از دغدغه‌های اصلی تعدادی از شهروندان در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه دانست و با بیان اینکه امسال روال انتخاب سرویس مدارس به‌صورت ثبت‌نام اینترنتی و از طریق سامانه «سفیر مهر» انجام می‌شود، افزود: این سامانه چند روزی برای صحت‌سنجی و دقیق‌سازی اطلاعات بسته شد، اما دوباره از فردا یکشنبه نوزدهم شهریورماه بازگشایی خواهد شد و خانواده‌هایی که پیش از این موفق به انتخاب سرویس برای فرزندان خود نشدند، می‌توانند از طریق این سامانه، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

قاسم‌زاده با تأکید بر اینکه خانواده‌ها برای انتخاب سرویس مدرسه از طریق سامانه سفیر مهر هرچه سریع‌تر اقدام کنند، گفت: تاخیر در هماهنگی با سرویس مدارس منجر به افزایش تردد خودروهای شخصی در شهر و افزایش حجم ترافیک می‌شود.

بازگشایی پارکینگ محتشم کاشانی در منطقه ۵

شهردار اصفهان از بازگشایی پارکینگ محتشم کاشانی در منطقه ۵ خبر داد و بیان کرد: این پارکینگ که از سال ۹۹ به علت مشکلات حقوقی تعطیل شده بود نقش مهمی در کاهش ترافیک خیابان‌های شریعتی و محتشم کاشانی دارد و امیدواریم با بازگشایی آن دیگر شاهد پارک دوبل در این محورها نباشیم.

اخبار مرتبط:
فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲
فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت:فولاد مبارکه با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصولات فولادی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون دلار،عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی-پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داد.

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: امسال ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان اصفهان خواهد شد.

ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید

شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره سد زاینده‌رود را ۳۹۶ میلیون مترمکعب اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است