کد خبر : 261512
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ - 22:04
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

الحاق زمین به چهار شهر استان اصفهان برای اجرای نهضت ملی مسکن

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن، زمین به شهرهای چادگان، رُزوه، کاشان و زواره الحاق شد.

الحاق زمین به چهار شهر استان اصفهان برای اجرای نهضت ملی مسکن

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد بنائیان، معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اقدامات و بررسی‌های بعمل آمده برای تامین و الحاق اراضی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از مباحثی که در کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، موضوع تامین زمین برای این طرح است بنابراین برای الحاق اراضی ابتدا باید موضوع در کارگروه مطرح شود و پس از تصویب در مراجع ذی ربط، طرح زمین‌های الحاقی در کمیسیون ماده ۵ ارائه و بررسی شود.

به نوشته فارس؛ وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ در راستای تامین اراضی مورد نیاز، به ۹ شهر استان اصفهان زمین الحاق شد، افزود: شهرهای دهق، نایین، ورزنه، محمدآباد، نصرآباد، نیک آباد، فرخی و دهاقان از جمله این شهرها است.

بنائیان ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز به ۲۹ شهر استان شامل نطنز، دهاقان، تیران، اردستان، مهاباد، فریدونشهر، چرمهین، نوش‌آباد، ابوزیدآباد، برزک، جوشقان، مشکات، کامو و چوگان، خور، فرخی، بوئین و میاندشت، ورزنه، محمدآباد، تودشک، نیک‌آباد و کرکوند زمین الحاق شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: زرین‌شهر، آران و بیدگل، شهرضا و بهارستان که جزء شهرهای دارای بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت هستند نیز طرح‌ها و موضوع الحاقات آنها در مراجع در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز الحاق اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چادگان، رُزوه، زواره و کاشان انجام شده و تا تعیین کاربری این اراضی پیش رفته است.

اخبار مرتبط:
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است