کد خبر : 260383
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ - 22:26
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۹۵ درصد از سرمایه‌گذاری طرح‌های تعاونی اصفهان در بخش مسکن است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از بهره‌برداری از 32 پروژه تعاونی با سرمایه‌گذاری بیش از 867 میلیارد تومان در استان اصفهان و اشتغالزایی 773 نفر در هفته تعاون امسال خبر داد.

۹۵ درصد از سرمایه‌گذاری طرح‌های تعاونی اصفهان در بخش مسکن است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ میثم مداحی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تبریک هفته تعاون از بهره‌برداری از ۳۳ طرح تعاونی در هفته تعاون امسال خبر داد و اظهارکرد: این طرح ها با بیش از ۸۶۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری اعضاء و ۱۹۵۰ میلیارد تومان ارزش روز سرمایه گذاری اجرا شده است و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی، برای بیش از ۷۷۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، مسکن، خدمات، تامین نیاز و تولیدی توزیعی است، افزود: در این طرح‌ها بخش مسکن با ۱۸۵۰۰ میلیارد ریال ۹۵ درصد از سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است و بخش‌های کشاورزی با ۳۷۳ میلیارد ریال و صنعت با ۲۶۶ میلیارد ریال ارزش سرمایه‌گذاری رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

مداحی بیشترین تعداد طرح‌ها را به ترتیب در بخش‌های خدمات، صنعت، مسکن، کشاورزی و تامین نیاز و تولیدی توزیعی اعلام کرد و گفت: بخش مسکن ۳۲ درصد از سهم اشتغال ایجاد شده در این طرح‌ها را به خود اختصاص داده است که بیشترین اشتغال را در بین طرح‌های هفته تعاون دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تعداد طرح‌های شهری را ۱۳ طرح و تعداد طرح‌های روستایی را ۱۹ طرح بیان و اعلام کرد: بیشترین تعداد عضو با ۳۳ درصد در تعاونی‌های تولیدی توزیعی هستند.

رئیس ستاد برگزاری هفته تعاون استان اصفهان تعداد طرح‌های شهرستان‌ اصفهان را ۹ طرح، گلپایگان و کاشان هر کدام ۳ طرح ، نجف‌آباد، آران و بیدگل، شاهین شهر، چادگان، سمیرم و تیران و کرون هرکدام با ۲ طرح و شهرستان‌های فلاورجان، نطنز، نایین، فریدن، شهرضا و اردستان هر کدام را یک طرح اعلام کرد.

آیین افتتاح متمرکز ۳۲ طرح تعاونی همزمان با مراسم تجلیل از منتخبین استانی هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر فردا سه شنبه ۷ شهریور ماه با حضور مسئولین استانی و کشوری و تعاونگران در محل پروژه تعاونی مسکن ناحیه ۵ آموزش و پرورش شهرستان اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت

استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در استان با راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، با بیش از ۲.۵ درصد کاهش از ۱۲.۶ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به ۹.۸ درصد در اسفند سال گذشته رسید.

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل آبنیل به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند
موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید با دید مردم به مسائل و مشکلات آن‌ها نگاه کرد و موانع غیرضروری در مسیر ثبت‌نام دانش‌آموزان را از بین برد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است