کد خبر : 260161
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ - 22:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

با تحقق وعده رئیس جمهور، بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ورزنه پس از ۱۰ سال به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ورزنه گفت: در سفر آقای رئیسی رئیس جمهور به استان اصفهان مبلغ ۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت و این بیمارستان پس از یک دهه وقفه تکمیل شد.

با تحقق وعده رئیس جمهور، بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ورزنه پس از ۱۰ سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سعید رحیمی، فرماندار شهرستان ورزنه با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ورزنه پس از ۱۰ سال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به نوشته فارس؛ وی گفت: در سفر آقای رئیسی رئیس جمهور به استان اصفهان مبلغ ۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت و این بیمارستان پس از یک دهه وقفه تکمیل شد، قرار است این بیمارستان در هفته دولت به بهره‌برداری برسد و مراسم افتتاح رسمی آن هم در آینده نزدیک با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

رحیمی افزود: شهرستان ورزنه، شهرستان تازه تاسیس است و امکانات مطلوب در این شهرستان وجود ندارد، در دو سالی که در خدمت مردم شهید پرور ورزنه بوده ایم با ۲۳ میلیارد تومان هزینه جاده‌های ورزنه اصلاح، روکش و بهسازی، میدان سهران که نقطه حادثه خیز بود اصلاح و ۵ کیلومتر از جاده ورزنه به سمت هرند روکش آسفالت شد.

فرماندار ورزنه خاطرنشان کرد: با حضور معاون استاندار و خانواده های محترم شهدا و اقشار مردم دفتر شورای اسلامی شهر ورزنه، بلوار شهید سلیمانی، بلوار شهرداری و طرح ساخت استخر و لوله‌گذاری در مزارع روستاهای شهرستان و دو طرح گلخانه‌ای به مساحت ۹ هزار متر و ۵ طرح آبرسانی افتتاح خواهد شد.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است