کد خبر : 259497
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - 19:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آموزش افزایش لایک اینستاگرام با ۹ تکنیک کاربردی

اما چگونه می توان تعداد لایک اینستاگرام را افزایش داد ؟یکی از دلایلی که بسیاری از افراد تعداد لایک پایینی دارند ندانستن استراتژی های اینستاگرام می باشد.

آموزش افزایش لایک اینستاگرام با ۹ تکنیک کاربردی

با توجه به پررنگ شدن نقش فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام در زندگی بسیاری از افراد و استفاده مداوم از آن برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین کسب درآمد از آن موضوع لایک و فالوور نیز اهمیت پیدا کردند .

افراد فعال در اینستاگرام به کلید واژه های لایک و… آشنایی کامل دارند و می دانند اصول پیشرفت در اینستاگرام وابسته به آنها می باشد ، تعداد لایک اینستاگرام نقش بسیار پررنگی در پیشرفت افراد دارد چرا که کاربران اینستاگرام بر اساس تعداد لایک تصمیم به دنبال کردن افراد و حتی خرید کردن از پیج های مختلف می گیرند .

تعداد لایک عامل بسیار مهمی می باشد تا افراد را ترغیب به خرید کردن و حتی اعتماد به پیج های مختلف می‌کند ، چرا که لایک های بالا نشان دهنده رضایت افراد بیشتری نسبت به این پیج ها می باشد و همچنین نشان دهنده محبوبیت و معتبر بودن آنها می باشد .

یکی از مشکلات بسیاری از افراد فعال در اینستاگرام که پیج کاری دارند و یا به هر نحوی به دنبال افزایش فالوور های خود هستند تعداد لایک می باشد ، بار ها پیش آمده است که افراد محتوای با کیفیت و جذاب تولید کرده اند اما تعداد لایکی که بدست آورده اند بسیار کم بوده و این سبب نارضایی آنان شده است .

اما چگونه می توان تعداد لایک اینستاگرام را افزایش داد ؟یکی از دلایلی که بسیاری از افراد تعداد لایک پایینی دارند ندانستن استراتژی های اینستاگرام می باشد ؛ برای اینکه بتوانید تعداد لایک خود را افزایش دهید چندین راه و تکنیک وجود دارند بایستی با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی تک تک آنها بپردازیم .

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم 

برای بدست آوردن لایک بیشتر در فضای اینستاگرام نیازمند یک سری استراتژی هایی هستید که در ادامه می خواهیم تک تک آنها را نام برده و توضیح دهیم و ۹ تکنیک افزایش لایک اینستاگرام را با هم ببینیم .

  • مداوم تولید محتوا کنید 

برای اینکه افراد بیشتری را به پیج خود جذب کنید و لایک بیشتری را بدست آورید مهم ترین مورد تولید محتوا می باشد اگر شما فعالیت مستمری نداشته باشید و گاه تولید محتوا کنید و گاه دست بکشید ممکن است سبب دلزدگی مخاطبان خود شوید در نتیجه بایستی تولید محتوای متعادل داشته باشید و بر حسب نیاز فالوور های خود آنها را تولید و به اشتراک بگذارید . تعداد محتوای تولیدی و یا پست های تولیدی شما بستگی به کار و پیج شما دارد شما بایستی بسته به نیاز فالوور های خود روزانه محتواهایی را تولید و به اشتراک بگذارید حداقل روزانه یک پست را در صفحه خود به اشتراک بگذارید .
همچنین می تواند بسته با اطلاعاتی که در قسمت اینسایت شما وجود دارد فعالیت کنید و بدانید در کدام ساعات شبانه روز بیشترین فعالیت را مخاطبان تان دارند و بر حسب آن و پست گذاری را انجام دهید ، پس تعداد پست گذاری شما به پیج شما و به نوع بیزنس شما ربط دارد .

  • نوشتن کپشن جذاب 

نکته بسیار مهم هنگام پست گذاری برای جذب افراد و بدست آوردن لایک بیشتر توجه به کپشن پست ها می باشد ، طول کپشن به شما بستگی دارد اینکه طولانی باشد یا کوتاه بسته به نوع پست و خود شما متفاوت است .

کپشن بهترین قسمت برای جذب کاربران می باشد ، برای اینکه آنها را ترغیب کنید تا شما را لایک کنند و یا پست شما را شیر کرده و کامنت بگذارند ، حتی بهترین قسمت برای این است تا از مخاطب خود بخواهید کامنت های بیشتر بنویسند و نظر خود را نسبت به آن درج کنند .

هیچ گاه بدون کپشن پستی را به اشتراک بگذارید و همواره از کپشن ها استفاده کنید و در این قسمت نیز اطلاعات کامل را نوشته و از هشتگ ها نیز استفاده کنید ، سعی کنید محتوای مد نظر به قدری قوی باشد که مخاطب تا آخر آن را خوانده و بر روی آن زمان بگذارد .
نمی توان فرمول یکسانی برای همه پست ها چید چرا که هر پست موضوع متفاوتی دارد و نیاز مخاطب شما متفاوت می باشد در نتیجه  بایستی دقت کامل در این موضوع را داشته باشید .

  • به ظواهر پبج‌ خود اهمیت بدهید 

زمانی که افراد وارد پیج فردی می‌شوند ابتدا ظاهر پیج آنها را جذب می‌کند ، و بر اساس آن ترغیب به حمایت از پیج شما میشوند ، شما بایستی از شیوه هایی استفاده کنین  که در ذهن افراد ثبت شوید و با دیدن پست و محتوایی افراد متوجه بشوند که این محتوا توسط شما تولید شده است .
برای مثال برای افرادی که صاحب برند خاصی هستند باید مارک مخصوص به آن طراحی شود و بر روی پست ها قرار گیرد تا افراد بلافاصله با دیدن آن متوجه شوند که این پست و محتوا برای شماست یا حتی می تواند از یک سری نماد ها ، رنگ ها ، شکلک ها و… خاص استفاده کنید .

  •  استفاده کردم از هشتگ های مناسب 

در قسمت کپشن شنا می توانید از یک سری کلمات که به هشتگ ها معروف هستند استفاده کنید اما هشتگ ها چگونه سبب افزایش تعداد لایک شما میشوند به این ترتیب که افراد زیادی وجود دارند که بر حسب علاقه و نیاز های خود هشتگ هایی را سرچ میکنند و سپس وارد آن شده و پست ها را مشاهده می کنند و زمانی که شما هشتگ مرتبط با پست خود را استفاده میکنید افراد به راحتی می توانند آن را پیدا کرده و مشاهده کنند .
بایستی بدانید که از هشتگ مرتبط با پست و موضوع خود استفاده کنید و از هشتگ های پرت که هیچ ربطی به موضوع شما ندارند استفاده نکنید ، شما با این کار به حرفه و پیج خود آسیب میزنید .

  • از ریلز ها استفاده کنید 

یکی از ویژگی های اینستاگرام که عمر کمی هم دارد ریلز ها هستند ، با اضافه شدن ریلز ها به اینستاگرام و نقش پررنگ آنها افراد امروزه در حال تولید ریلز هستند ، چرا که ریلز برای اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد و به افراد تولید کننده کمک می‌کند تا صاحب تعداد بالای لایک شوند .
شما می توانید با استفاده از ریلز ها و قابلیت های زیاد آن تولید محتوا کنید و از آهنگ های ترند و یا چالش های ترند شده استفاده کنید تا پیج خود را به افراد زیادی نشان دهید ، می توانید از ریلز ها برای نشان دادن لایف استایل یا حتی پشت صحنه فعالیت خود و… استفاده کنید و هر چقدر که از ریلز استفاده کنید اینستاگرام در مراحل بعدی به شما قابلیت های بیشتری را نشان خواهد داد که هر چه استفاده کنید ریلز شما توسط افراد بیشتری دیده میشود .

  •  از زیرنویس استفاده کنید 

تجربه افراد نشان می دهد که استفاده کردن از زیرنویس ها برای پست ها و کلیپ های تولید شده سبب افزایش ویو می شود ، در حالت عادی اینستاگرام هنگام پخش کلیپ ها آن را به صورت بی صدا نشان می دهد در نتیجه شما می توانید از زیر نویس استفاده کنید تا افراد راحت تر آن را ببینند ، حتی ممکن است افراد در مکان هایی باشند که نتوانند صدای کلیپ را باز کنند و در این زمان زیرنویس ها بسیار کمک کننده هستند و می توانند سبب افزایش تعامل افراد اعم از لایک و کامنت و حتی شیر شوند .

  • از تگ های مکانی استفاده کنید 

شاید برای شما این سوال پیش آمده است کسانی که در دنبال واقعی فروشگاه ندارند و یا بسته به موضوع پیج خود مکان خاصی را ندارند نمی توانند از تگ های مکانی استفاده کنند پاسخ خیر است ، درست است که افرادی وجود دارند که صاحب فروشگاهی حقیقی ، رستوران ها و… هستند و از طریق تگ های مکانی می توانند صاحب تعداد بالای لایک شوند اما این دلیل نمیشود که سایر افراد نتوانند از تگ های مکانی استفاده کنند ، برای مثال شما نیز می توانید حتی با رفتن به جاهای گردشگری آنها را تگ کنید و استفاده کنید .

  •  از خدمات اینستاگرام استفاده کنید 

یکی از روش های ساده ، کم هزینه که تایم کمی را از شما میگیرد اما در مدت زمان بسیار کم صاحب تعداد بالای لایک میشوید خرید لایک اینستاگرام می باشد ، امروز وبسایت های مختلفی در این زمینه فعالیت میکنند و با داشتن گروه متخصص بزرگ لایک ها را به پیج شما اضافه می کنند شما می توانید با مراجعه به آنها به اهمیت خرید لایک اینستاگرام پی برده و در صورت لزوم از آنها استفاده کنید .

  • پست گذاری در زمان فعالیت بیشتر مخاطبان 

یکی از مهم ترین مواردی که به شما در افزایش لایک کمک میکند توجه به فعالیت مخاطبان و فالوور های اینستاگرامی می باشد مهم ترین بخش کمک کننده به شما در این راستا بخش اینسایت (insight)می باشد ، در این بخش بیشترین فعالیت مخاطبان شما در روزهای مختلف رو نشان می دهد اینکه در کدام ساعت ها بیشترین فعالیت را دارند ، شما با استفاده از این نکته می توانید در آن ساعت ها پست را به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری آن را ببینند و توسط افراد بیشتری لایک شود .
اهمیت دیده شدن پست توسط افراد بیشتر این است که زمانی که افراد بیشتری پست شما را می بینند در ادامه این پست به افراد بیشتری نشان داده میشود و همین عامل کمک می کند تا پست شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود در این زمان افراد بیشتری آن را دیده و لایک می کنند و این موضوع سبب موفقیت شما میشود .

مزایای بدست آوردن لایک بیشتر

زمانی که شما با فعالیت مستمر و تولید محتوای با کیفیت و توجه به نکات فوق بتوانید لایک بیشتری را بدست آورید در ادامه به یک سری مزایایی دست خواهید یافت یکی از این مزایای بدست آوردن و جلب اعتماد مخاطبان اینستاگرام می باشد ، بدست آوردن اعتماد مخاطبان کار دشواری می باشد اما زمانی افراد به یک پیج اعتماد می کنند که تعداد لایک و فالوور بالایی داشته باشد ، تعداد بالای لایک نشان دهنده رضایت افراد نسبت به این محصولات و پیج می باشد و نشان دهنده واقعی بودن پیج می باشد .

یکی دیگر از مزایای لایک فراوان بدست آوردن معروفیت و شناخته شدن می باشد ، زمانی که تعداد لایک شما بالا باشد افراد بیشتری جذب پیج شما میشوند و با ادامه این روند توسط افراد بیشتری شناخته میشوید و اگر صاحب برندی باشید می توانید معروفیت بیشتری را بدست آورید همچنین تعداد لایک بالا به شما کمک می کند تا از رقبای خود با اختلاف فراوان پیشی بگیرید و این پیشرفت بزرگی به شما می کند .

با بدست آوردن لایک بیشتر مسیر برای ورود شما به اکسپلور اینستاگرام هموارتر میشود چرا که اینستاگرام پست شما را محبوب شناسایی کرده و آن را وارد اکسپلور اینستاگرام میکند تا توسط افراد بیشتری دیده شود و افراد بیشتری وارد پیج شما شوند .

مزایای افزایش لایک بصورت بالا

نتیجه گیری 

بدست آوردن لایک اینستاگرام کار سختی نیست و نیازمند آموزش و یادگیری ترفند ها و تکنیک ها می باشد که در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین آنها اشاره کنیم تا شما با استفاده از آن بتوانید تعداد لایک خود را افزایش دهید و به پیشرفت و موفقیت برسید .

اخبار مرتبط:
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت: سقف هر کارت آزاد سوخت ۷۰۰۰ لیتر است
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت: سقف هر کارت آزاد سوخت ۷۰۰۰ لیتر است

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخـت‌گیری تمام شود، چراکه هر کارت آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت، امکان سوخت‌گیری تا سقف ۷۰۰۰ لیتر در شبانه روز و یا با تعداد دفعات سوخت‌گیری ۲۵۵ بار را دارد.

حسین شریعتمداری: اخراج بازرسان آژانس حق مسلم و قانونی ماست
حسین شریعتمداری: اخراج بازرسان آژانس حق مسلم و قانونی ماست

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: اکنون به جرأت می‌توان گفت که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کمترین اقدام ضروری باید اجرای تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، از جمله قطعنامه‌های این سازمان درباره پرونده هسته‌ای کشورمان را متوقف کرده و در اولین گام، بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند. باور بفرمائید که این حق مسلم و قانونی کشورمان است. این حق مسلم را پایمال نکنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است