کد خبر : 259331
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - 13:56
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

انهدام باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت شهروندان در کوه صفه اصفهان و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

انهدام باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در کوه صفه اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و تحقیقات میدانی، در نهایت ردپای اعضای باندی ۵ نفره در این سرقت‌ها را به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی متهمان مشخص شد این افراد جزو سارقان غیربومی و در حرکت هستند که اقدام به سرقت در محدوده کوه صفه اصفهان کرده‌اند.

ترکیان تصریح کرد: تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه داشت و سرانجام متهمان در حین سرقت موتورسیکلت شهروندی، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت در کوه صفه اصفهان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تعداد ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه این متهمان کشف شد و در این خصوص تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط:
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت

استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در استان با راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، با بیش از ۲.۵ درصد کاهش از ۱۲.۶ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به ۹.۸ درصد در اسفند سال گذشته رسید.

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل آبنیل به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند
موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید با دید مردم به مسائل و مشکلات آن‌ها نگاه کرد و موانع غیرضروری در مسیر ثبت‌نام دانش‌آموزان را از بین برد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است