کد خبر : 259150
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - 12:15
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

دَرگیری شدید یحیی با پورعلی‌گنجی بین دو نیمه/ پیروانی: دست از این حاشیه سازی نخ نما بَردارید

از دیروز شایعه ای مبنی بر درگیری یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی در حال انتشار است

دَرگیری شدید یحیی با پورعلی‌گنجی بین دو نیمه/ پیروانی: دست از این حاشیه سازی نخ نما بَردارید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ طرفداری نوشت: یحیی گل محمدی در بین دو نیمه بازی با ذوب آهن تصمیم گرفت مرتضی پورعلی گنجی را تعویض کند و محمد عمری جانشین او در ترکیب شود. ظاهرا این تصمیم صرفا تاکتیکی نبوده و به درگیری سرمربی پرسپولیس با مدافع این تیم بازمی گردد. شایعه شده در بین دو نیمه بازی با ذوب آهن درگیری لفظی شدیدی بین یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی رخ داده است و حالا مدافع پرسپولیس در اندیشه جدا شدن از این تیم است.

ظاهرا مرتضی پورعلی گنجی از این اتفاق بسیار ناراحت است و قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شود. این شایعه زمانی جدی شد که باشگاه پرسپولیس عکس های تمرین روز گذشته این تیم را بدون حضور مرتضی پورعلی گنجی منتشر کرد. یک خبرگزاری و کانال های تلگرامی مدعی شدند دلیل غیبت مرتضی پورعلی گنجی در تمرین پرسپولیس اختلاف با یحیی گل محمدی است و نه مصدومیت!

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مرتضی پورعلی گنجی است و آیا شایعه اختلاف او با یحیی گل محمدی درست است یا خیر.

همچنین افشین پیروانی در این باره گفته است: «برخی افراد به دنبال حاشیه سازی نخ نما برای پرسپولیس هستند. در همه این سال ها خدا را شکر هیچ وقت در رختکن و در تمرینات بین بازیکنان و کادرفنی هیچ مشکلی پیش نیامده است و همه اعضای تیم به خوبی از قوانین و اصول انضباطی حاکم بر تیم خبر دارند و می دانند که چه رفتاری باید انجام دهند.»

او ادامه داد: «مرتضی پورعلی گنجی از بازیکنان ملی پوش و با اخلاق ماست و هیچ وقت مقابل سرمربی قرار نمی گیرد که بخواهد چنین کاری کند. او در جریان بازی در نیمه اول دچار مصدومیت جزیی شد و به صلاحدید کادرفنی برای نیمه دوم تعویض شد. قویا هر گونه درگیری را تکذیب می کنم.»

پیروانی همچنین گفت: «هیچ بازیکنی در پرسپولیس وارد این حواشی نمی شود و آنهایی که می خواهند با چنین خبرهایی حاشیه سازی کنند بهتر است این راه نخح نما را برای ضربه زدن انتخاب نکنند و به فکر دیگری باشند.»

اخبار مرتبط:
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

مدیرعامل استقلال از سمتش کنار گذاشته شد.

مسعود اسکویی درگذشت
مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو، دارفانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است