کد خبر : 259013
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - 15:27
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کشف ۸ تُن انواع گیاهان دارویی خارجی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 8 تُن انواع گیاهان دارویی خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در یک منزل خبر داد.

کشف ۸ تُن انواع گیاهان دارویی خارجی قاچاق در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مأموران پلیس اطلاعات شهرستان اصفهان مبنی بر دپوی مقدار زیادی انواع گیاهان دارویی خارجی در یک منزل مسکونی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات شهرستان اصفهان در یک عملیات ویژه به محل اعزام و در حضور مالک منزل از آن مکان بازدید کردند که در نهایت ۸ تُن و ۷۹۶ کیلو انواع گیاهان دارویی و تعداد ۱۸۸ قالب صابون در مارک‌ها و مدل‌های مختلف که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند، کشف شد.

ریاحی ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پس از تشکیل پرونده کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت، مالک منزل نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است