کد خبر : 258882
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - 10:03
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۱۴ پروژه منابع طبیعی اصفهان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از بهره برداری از ۱۴ پروژه شامل آبخیزداری، زراعت چوب، نهال کاری و بادشکن غیرزنده در مناطق مختلف استان در هفته دولت خبرداد.

۱۴ پروژه منابع طبیعی اصفهان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابوطالب امینی اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در کنترل سیلاب و ذخیره منابع آبی و روان آب، چندین پروژه آبخیزداری در سطح استان در حال اجراست که در هفته دولت پنج پروژه آبخیزداری در سطح شهرستان‌های سمیرم، لنجان، اردستان و خور و بیابانک به بهره برداری خواهد رسید.

به نوشته مهر؛ امینی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، در سطح استان نیز پروژه‌های نهالکاری در دست اقدام است که در هفته دولت از ۲ پروژه نهالکاری، مراقبت و آبیاری رونمایی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به اینکه بادشکن‌ها بعنوان یکی عوامل مؤثر در تثبیت شن‌های روان و بروز گرد و غبار، همواره جزو طرح‌های اصلی اداره کل محسوب می‌شود، ابراز داشت: در هفته دولت نیز در شهرستان‌های آران و بیدگل، خور و بیابانک و نائین سه پروژه بادشکن غیرزنده به بهره برداری خواهد رسید.

امینی به اجرا و بهره برداری از طرح‌هایی که به افزایش پوشش گیاهی در سطح مراتع و جنگل‌های استان منجر می‌شود اشاره کرد و افزود: در هفته دولت، چهار پروژه زراعت چوب و توسعه جنگل با بذر به بهره برداری می‌رسد که شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال اجرا شده و همه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است