کد خبر : 258662
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - 10:40
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۵۰ مدرسه در اصفهان افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از افتتاح ۵۰ باب مدرسه در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

۵۰ مدرسه در اصفهان افتتاح می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا ابراهیمی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش آموزان اصفهانی اظهار داشت: این امر مایه مباهات است و این افتخار را به همه مردم استان اصفهان تبریک می‌گویم.

به نوشته مهر؛ وی اضافه کرد: امسال چهار رتبه نفر از دانش‌آموزان استان رتبه‌های برتر کشور نظیر رتبه‌های اول و پنجم علوم‌تجربی، رتبه دوم زبان و چهارم گروه هنر به نام شهر شهیدان، اصفهان تعلق گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کسب چندین رتبه دو رقمی و سه رقمی توسط دانش آموزان اصفهان در کنکور سراسری امسال نیز افزود: تأثیر معدل ۴۰ درصدی امسال و ۵۰ درصدی سال آینده و ۶۰ درصدی پس از آن، ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند که اثرات خود را در کنکور هم‌نشان داد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی توجه ویژه به متون درسی خود داشته باشند که اصل سوالات امتحانی و کنکور از کتاب‌های مصوب وزارت آموزش و پرورش خواهد بود که به‌عنوان محور قرار گرفته است، اضافه کرد: اجلاس سراسری مدیران آموزش سراسر کشور را به‌صورت ترکیبی، حضوری در مراکز استان‌ها و مجازی با کشور، داشتیم که هم‌اندیشی و هم‌افزایی خوبی صورت گرفت که ده محور ویژه برای کیفیت‌بخشی تربیتی و آموزشی موردبحث قرارداشت.

ابراهیمی در ادامه به برنامه‌های آموزش و پرورش استان اصفهان در هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری در زمینه سخت‌افزاری باتوجه‌به اینکه تعدادی از مدارس در استان اصفهان ازرده‌خارج شده‌اند، ۵۰ مدرسه در قالب ۲۰۰ کلاس در هفته دولت افتتاح خواهیم داشت که به مدار استفاده شهروندان و دانش‌آموزان اضافه خواهد شد.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است