کد خبر : 258643
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - 14:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بهره‌برداری از ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، ۱۴۸ پروژه بزرگ بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: از این تعداد پروژه، ۵۵ پروژه در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، ۴۹ طرح در بخش تولیدات گیاهی، ۱۴ پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری، ۹ طرح در بخش تعاون روستایی و ۷ طرح در بخش دام و طیور و آبزیان است.

مرادمند اضافه کرد: همچنین ۷ طرح در زمینه عشایر، ۵ طرح در بخش تحقیقات کشاورزی، یک طرح در بخش دامپزشکی و یک پروژه مرتبط با صنایع کشاورزی از دیگر طرح‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۵۶۷ نفر و تثبیت اشتغال بیش از ۲۳۲ نفر فراهم خواهد شد و ۵ هزار و ۷۹۷ خانوار بهره‌بردار از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: سهم آورده بخش خصوصی در اجرای این طرح‌ها بسیار پررنگ است و نشان‌دهنده استقبال چشمگیر بخش خصوصی از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی است، توزیع شهرستانی پروژه‌ها به خوبی انجام شده و شهرستان‌های مختلف استان از برکات اجرای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است