کد خبر : 258366
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ - 21:04
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ناپایداری جوی در انتظار اصفهان/ دما تغییر محسوسی ندارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های جوی در استان تا اواسط هفته جاری خبرداد.

ناپایداری جوی در انتظار اصفهان/ دما تغییر محسوسی ندارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مینا معتمدی با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری جوی ناپایدار در سطح استان حاکم خواهد بود، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: طی امروز و فردا در مناطق غربی (فریدون شهر، فریدن، بوئین میاندشت، چادگان و خوانسار) به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهستانی رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق وگاهی تندباد لحظه‌ای را انتظار داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی، آران و بیدگل با بیشینه دمای ۴۱ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در استان اصفهان اجرا می‌شود
طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در استان اصفهان اجرا می‌شود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طرح درمان رایگان برای کودکان زیر هفت سال در حدود ۴۰ بیمارستان دولتی زیر پوشش این دانشگاه در استان اصفهان در حال اجراست.

سامانه ناپایدار جدید در راه اصفهان/ هوا تا ۴ درجه گرمتر می شود
سامانه ناپایدار جدید در راه اصفهان/ هوا تا ۴ درجه گرمتر می شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه ناپایدار جدید به این استان از شامگاه سه شنبه یکم خردادماه خبرداد.

پای هویت اصفهان ایستاده‌ایم
پای هویت اصفهان ایستاده‌ایم

شهردار اصفهان با بیان اینکه هویت یک شهر به تاریخ، ادبیات، هنر، جغرافیا و طبیعت آن است، گفت: باید پای همه مولفه‌های هویتی این شهر ایستاد و از آنها صیانت کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است