کد خبر : 257426
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - 14:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اصفهان پیشگام تجهیز مدارس به فیبرنوری است

رئیس اداره‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پیرو تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تمامی مدارس استان اصفهان شهری اعم از دولتی و غیردولتی به فیبر نوری متصل و تجهیز می‌شوند تا تمامی فعالیت‌های مدارس از طریق فیبر نوری انجام شود.

اصفهان پیشگام تجهیز مدارس به فیبرنوری است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی کیانی، رئیس اداره‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص تجهیز مدارس استان اصفهان به فیبر نوری اظهار داشت: پیرو تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تمامی مدارس استان اصفهان شهری اعم از دولتی و غیردولتی به فیبر نوری متصل و تجهیز شوند تا تمامی فعالیت‌های مدارس از طریق فیبر نوری انجام شود.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: در فاز اول اطلاعات را احصا کردیم و در اختیار رابط فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قراردادیم و نیازسنجی‌های مقدماتی در حال انجام است و به‌زودی شاهد رقم خوردن اتفاق بزرگی برای اولین بار در کشور خواهیم بود.

کیانی گفت: این طرح مزایای بسیار زیادی نظیر ارتقای امنیت داده‌های مدارس و ارتقا سرعت ارتباطی اینترنتی آموزشگاه‌ها دارد و ارائه خدمات متنوع بر روی این شبکه قابل‌اجرا است.

رئیس اداره‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بابیان اینکه، در مرحله اول این طرح مدارس شهری و در گام بعدی مدارس روستایی از این طرح برخوردار خواهند شد، گفت: هزینه فیبر و سایر ملزومات آغاز اجرایی‌سازی این طرح به‌صورت رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح در سال جاری اجرایی خواهد شد و میزان پیشرفت این مرحله به موقعیت مدرسه و نزدیکی مدارس به شبکه فیبر نوری بستگی دارد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه با سرعت لازم اجرایی شود.

اخبار مرتبط:
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است