کد خبر : 257341
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - 16:56
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

خبرگزاری اصولگرا: باید مراقب سلبریتی‌هایی که بعد از این در رسانه‌ ملی ساخته می‌شوند، بود

خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه نسبت به انتقادها درباره بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به صداوسیما مطالبی را منتشر کرد.

خبرگزاری اصولگرا: باید مراقب سلبریتی‌هایی که بعد از این در رسانه‌ ملی ساخته می‌شوند، بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرگزاری فارس نوشت: این روزها خبر بازگشت برخی سلبریتی‌ها برای اجرای برنامه در رسانه ملی منتشر شده. برخی معتقدند با توجه به همراهی تعدادی از آنها با فتنه پاییز گذشته، هرگونه تریبون دادن به همه سلبریتی‌ها از اساس اشتباه است. اما نباید فراموش کرد که رسانه عصر جدید سلبریتی‌ساز است و گریزی از سلبریتی‌شدن هنرپیشه‌ها و افرادی که دائما روی آنتن هستند وجود ندارد.

این رسانه اصولگرا در ادامه آورده است: در مورد بازگشت سلبریتی‌ها هم به نظر می‌رسد آنچه مهم است موضع‌گیری‌ در بزنگاه‌هاست. درست است که فتنه گذشته فرصتی را ایجاد کرد که ماهیت غیرعقلانی برخی سلبریتی‌ها مشخص شود و آنها عملا خود را به دست خودشان از عرصه اجتماعی حذف کردند اما در مورد سلبریتی‌هایی که بعد از این در رسانه‌ها ساخته می‌شوند و آنان که علیه منافع کشور اقدامی نکرده‌اند ماجرا متفاوت است.

حتی اگر با سبک و سیاق فرهنگی و اجتماعی برخی از چهره‌هایی که نامشان برای بازگشت مطرح شده موافق نباشیم، اما عقلانیت انقلاب اسلامی رای سلیقه‌های مختلف مردم را به‌رسمیت می‌شناسد. آنچه مهم است رعایت اصول است. اصولی مثل قوانین الهی و قانون اساسی.

اخبار مرتبط:
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت

رییس سازمان سینمایی کشور در نامه‌ای خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد که آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها باید از این سازمان مجوز دریافت کنند.

میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم

عصر چهارشنبه پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان روند تولید آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رئیس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما حضور داشتند.

خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد  I ببینید
خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد I ببینید

خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد که به‌زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است