کد خبر : 255190
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۶ - 09:58
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

فرمانده انتظامی اصفهان: ۲ هزار تن شکر احتکاری در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 2 هزار و 810 تُن شکر احتکار شده به ارزش 702 میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از انبار یکی از کارخانه‌های شهرستان شاهین‌شهر خبر داد.

فرمانده انتظامی اصفهان: ۲ هزار تن شکر احتکاری در اصفهان کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر احتکار شکر در انبار کارخانه قند شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و مأموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از محل بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۲ هزار و ۸۱۰ تُن شکر احتکار شده کشف شد.

علینقیان‌پور با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را ۷۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، بیان کرد: در این رابطه انبار مذکور پلمب و پرونده آن برای اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برابر دستور مرجع قضائی و هماهنگی‌های لازم شکرهای احتکاری تحویل اداره جهادکشاورزی شهرستان شاهین‌شهر شد تا تحت نظارت کامل بازرسان اداره جهادکشاورزی استان و شهرستان با نرخ مصوب دولتی در شبکه توزیع به فروش برسد.

وی بر برخورد قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، قاچاقچیان کالا و کسانی که اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی مردم می‌کنند تاکید کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا پس از بررسی و هماهنگی‌های لازم با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است